
LEGO Batman Legacy of the Dark Knight İndir – Full
LEGO Batman Legacy of the Dark Knight: bizleri cesaretin ve deliliğin çatıştığı heyecan verici bir maceraya davet ediyor. Lego Batman serisinin parçası olmayan ancak DC evrenini ruhani bir devam niteliği taşıyan yapımda; Gotham City ayak basın, bulmaca çözün ve şehrin anti kötüleriyle yüzleşin. Her yaşa hitap eden oyunda, yaratıcılık becerilerinizi serbest bırakın, blokları kullanarak ilgi çekici hikaye örgüsünü, şahsına münhasır süper kahramanlar ve çeşitli yan görevlerle ikonik Batman hikayesini Lego tarzında keşfedin. İyi Oyunlar.
LEGO Batman Legacy of the Dark Knight PC Sistem vb Gereksinimi:
– Windows 11/x64-bit
– Intel Core i5-10600K / AMD Ryzen 5-1600 ++ İşlemci Hızı
– Nvidia GeForce GTX 960 / AMD Radeon RX 6400 ++ Ekran Kartı
– Bellek vb 16 GB ++ RAM
– 50 GB Depo ++ vb Alanı
– DX 12 ++

Not: DENUVO tam kırılmıştır.











Kurulumsuz torrent varsa eklenebilir mi
tr yama google drive linki hata veriyor
güncellendi..
türkçe yama yok yeni link gelicekmi ?
konuda var??Justice
oyun inmiyor ne zaman düzeltilir admin
denedik iniyor??
dodi repacks indirme kısmında 0.0% de kalıyor ne kadar beklesemde. 380gb boş yerimde var yardımcı olabilirmisiniz
farklı disk veya kurulum yeri seçin.
bu dodi repacks indirme kısmını yarım saat bekledim ama hala 0.0% yazıyor çözümü nedir yardımcı olur musunuz acil
diskiniz boş mu Erdem
YAŞA VOICES38 PAŞA YAŞA
ADIN YAZILACAK TİTANYUM TAŞA
Tr yama doosyasını çift tıklarsanız hata veriyor, “yönetici olarak çalışttır” deyin yama exe sine.
yamayı nasıl kuracağımı anlamadım link mi bozuk acaba
link sağlam ahmet
Windows 10’da acilir mi
hayır
İngilizceniz yetiyorsa yama indirmeyin. batman oyununda bati sopa diye çeviriyor oyun aw
iceberg launch bölümü sdiyah ekranda kalıyor çözümünü bilen veya yanı sorunu yaşayan var mı
kurulumsuz olanı hangisi sayın admin
yamayı yüklerken nedense hata alıyorum doğru klasöre atıyorum ttamam diyo doğruluyo indirmeye gelince hata vryor “Yama yüklenirken bir hata oluştu:
Access to the path ‘C:\Program Files (x86)\DODI-Repacks\Lego Batman\LEGOBatmanLotDK\Content\Paks~mods’ is denied.” hata bu
YAMAYI YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIR DÜZELİYOR
C:\Program Files (x86)\DODI-Repacks\Lego Batman\LEGOBatmanLotDK\Content\Paks içine boş klosör aç adını ~mods yap ve yamayı ise yönetici olarak çalıştır sonra oyunun ana klosörünü seç yama çalışıyor yoksa hata veriyor
Yamayı LEGO Batman Legacy of the Dark Knight klosörünü seçip içine girmeden direkt onu seçerek uygula deyin.
hangi sürüm şuan
Dodi repacs present yazan ekranda kalıyor hiç ilerleme yok
klavyeden ok yön tuşuna basıp kurun
ok yön tuşu nedir ?
Kanka yon tuslarini bilmiyor musun klavyedeki ⬅️➡️⬆️⬇️ iste. ⬆️ Buna basacaksin
abi hala hypervisormı
Not: DENUVO tam kırılmıştır. belirttik. hypvisor değil
Türkçe Yama Kurulumu
————————–
Oyunun ana klasörüne gidin.
Sırasıyla şu klasörleri takip edin: LEGOBatmanLotDK ➡️ Content ➡️ Paks
Eğer Paks klasörünün içinde ~mods adında bir klasör yoksa, sağ tıklayıp yeni klasör oluşturun ve adını ~mods yapın.
Size hazırladığım 3 dosyayı (tr_patch_P.pak, tr_patch_P.ucas, tr_patch_P.utoc) hiçbir isim değişikliği yapmadan doğrudan bu ~mods klasörünün içine kopyalayın.
Hedef Yol: LEGO Batman – Legacy of the Dark Knight\LEGOBatmanLotDK\Content\Paks\~mods\
reis dosyalar nerde
Link bırakıyorum yorumum siliniyor
kenan sunulan sürüm. aynı
İyide hocam bu söylediğiniz 3 dosya indirdiğimiz klasörde yokki
Burdan indirin winrardan klasöre ayıklayın
———————————————–
https:// drive .google .com/file/d/1lAlN3EgIoYB6qn7XdMFLzC6qXw9fVaRq/view
beyler bayanlar oyun sinematikten sonra ilk sahnede siyah beyaz olarak oynuyorum çözen varmı veya aynı sorunu alan ?
hocam bu sorunu bende yasadım cozdum ayarlara gırın ayalarda yuksek kontrat acık kalmış onu kapatın duzelıyor
Setup nerde nasıl kurucam
Eline sağlık, oyunu torrent ile indirdim açılıyor. Fakat türkçe yama da, şifreyi girip tıklıyorum hiçbir şekilde birşey açılmıyor, rardan çıkartıp yönetici olarak da çalıştırdım, imleçte kum saati çıkıyor 5 saniyelik, sonra hiçbir şekilde etkileşim yok, bilginiz olsun. .
agalar selam, unarc.dll hatasını nasıl geçeceğiz yav. hiçbir oyunu kuramıyorum.
kanka bu linkteki adamın yaptığını yap bende de böyle bi hata vardı oyun kuramıyordum çok şükür hallettim biraz zor ama yaparsın yaparsan hiç böye bir derdin kalmaz
https:// www .youtube .com/watch?v=LhFQV6jeg_M&t=67s
Google’a unarc.dll download yaz çıkan sitelerden birinden indir ve kurulum dosyasının içine at.