LEGO Batman Legacy of the Dark Knight İndir – Full

LEGO Batman Legacy of the Dark Knight: bizleri cesaretin ve deliliğin çatıştığı heyecan verici bir maceraya davet ediyor. Lego Batman serisinin parçası olmayan ancak DC evrenini ruhani bir devam niteliği taşıyan yapımda; Gotham City ayak basın, bulmaca çözün ve şehrin anti kötüleriyle yüzleşin. Her yaşa hitap eden oyunda, yaratıcılık becerilerinizi serbest bırakın, blokları kullanarak ilgi çekici hikaye örgüsünü, şahsına münhasır süper kahramanlar ve çeşitli yan görevlerle ikonik Batman hikayesini Lego tarzında keşfedin. İyi Oyunlar.

LEGO Batman Legacy of the Dark Knight PC Sistem vb Gereksinimi:

– Windows 11/x64-bit
– Intel Core i5-10600K / AMD Ryzen 5-1600 ++ İşlemci Hızı
– Nvidia GeForce GTX 960 / AMD Radeon RX 6400 ++ Ekran Kartı
– Bellek vb 16 GB ++ RAM
– 50 GB Depo ++ vb Alanı
– DX 12 ++



<<< Alternatif: Link1 >>>


<<< Alternatif: Link2 >>>


<<< Torrent: İndir >>>


Türkçe Yama Link


Not: DENUVO tam kırılmıştır.


CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

98 YORUMLAR

  1. yamayı yüklerken nedense hata alıyorum doğru klasöre atıyorum ttamam diyo doğruluyo indirmeye gelince hata vryor “Yama yüklenirken bir hata oluştu:
    Access to the path ‘C:\Program Files (x86)\DODI-Repacks\Lego Batman\LEGOBatmanLotDK\Content\Paks~mods’ is denied.” hata bu

  2. Türkçe Yama Kurulumu
    ————————–
    Oyunun ana klasörüne gidin.
    Sırasıyla şu klasörleri takip edin: LEGOBatmanLotDK ➡️ Content ➡️ Paks
    Eğer Paks klasörünün içinde ~mods adında bir klasör yoksa, sağ tıklayıp yeni klasör oluşturun ve adını ~mods yapın.
    Size hazırladığım 3 dosyayı (tr_patch_P.pak, tr_patch_P.ucas, tr_patch_P.utoc) hiçbir isim değişikliği yapmadan doğrudan bu ~mods klasörünün içine kopyalayın.
    Hedef Yol: LEGO Batman – Legacy of the Dark Knight\LEGOBatmanLotDK\Content\Paks\~mods\

  3. Eline sağlık, oyunu torrent ile indirdim açılıyor. Fakat türkçe yama da, şifreyi girip tıklıyorum hiçbir şekilde birşey açılmıyor, rardan çıkartıp yönetici olarak da çalıştırdım, imleçte kum saati çıkıyor 5 saniyelik, sonra hiçbir şekilde etkileşim yok, bilginiz olsun. .

    • kanka bu linkteki adamın yaptığını yap bende de böyle bi hata vardı oyun kuramıyordum çok şükür hallettim biraz zor ama yaparsın yaparsan hiç böye bir derdin kalmaz

      https:// www .youtube .com/watch?v=LhFQV6jeg_M&t=67s