Yardım – İstek Bölümü

oyunindir.vip – Destek Bölümü

Merhabalar, Bu bölüm altından sitemiz üzerinden indirmiş olduğunuz içerikler ile ilgili destek alabilirsiniz ve sorunlarınıza en kısa sürede çözüme ulaştırabilirsiniz. Oyun kurulumlarında oluşan hatalar indirme hataları gibi her türlü konuda destek alabileceğiniz gibi sorunlu olan bağlantıları da buradan bize bildirmeniz halinde en kısa sürede hatalar düzeltilir. Oyun kurulumlarında yaşadığınız sorunları da en hızlı şekilde çözüme ulaştırabileceğimiz gibi aklınızda olan her türlü soruyu bu bölüm altından bizlere ileterek sorabilirsiniz.

oyunindir.vip – İstek Bölümü

Bu bölüm üzerinden eklenmesini istediğiniz içerikleri bildirebilirsiniz. İstekleriniz mümkün oldukça yerine getirilecek olup en kısa sürede siteye eklenecektir. Bilgisayar Oyunu ve Mobil Oyunları aynı zamanda çeşitli oyun yamalarını en hızlı bir şekilde ulaşabileceksiniz.

1783 YORUMLAR

  1. admin bey merhaba uzun zamandır yoktum 😀 sizden diğer sitenizin linkini rica edebilirmiyim 🙂 diğer attığım yorumda cevap vermemişsiniz veya bende gözükmemiş

  2. Gerçekten işinizin hakkını veriyorsunuz elinize emeğinize sağlık. Dışarıda bu program binlerce dolar. Eminim size çok geri dönüş gelecek bu program ile ilgili 🙂

    Manage Engine programının daha çok versiyonu var ama öncelikle dikkat ettim Help Desk adına birşey bulamadım

    Misal vereyim hocam;

    Manageengine ServiceDesk Plus ve Servicedesk olan programları da var. Hazır bulmuşken bunları da sunma şansınız var mıdır? 🙂

    IT sektöründe olan arkadaşlara da çok yarar

    Teşekkürler 🙂

  3. Admin merhaba.

    Şu programı arıyorum bulabilir misin ?. Sizdekileri denedim lisans sorunu oldu hep. Bunu bulabilirsen çok mutlu olurum. İstersen mail ile atabilirsin.

      • Gerçekten işinizin hakkını veriyorsunuz elinize emeğinize sağlık. Dışarıda bu program binlerce dolar. Eminim size çok geri dönüş gelecek bu program ile ilgili 🙂

        Manage Engine programının daha çok versiyonu var ama öncelikle dikkat ettim Help Desk adına birşey bulamadım

        Misal vereyim hocam;

        Manageengine ServiceDesk Plus ve Servicedesk olan programları da var. Hazır bulmuşken bunları da sunma şansınız var mıdır? 🙂

        IT sektöründe olan arkadaşlara da çok yarar

        Teşekkürler 🙂

  4. Sea of thieves indirdim kurdum bütün kurulumu tamamladım oyunu açarken mismatch hatası veriyo oyun sürümü güncel değil lütfen güncellemeleri kontrol edin tarzı bir şeyler bunun hakkında bir şey yapabilir miyiz?

  5. borderlands 2 remastered dosyasını indirdim. kurulum yaparken 66mblik bi güncelleme istiyor güncelleme yaparken 18 mb indikten sonra internet ağınız zayıf veya yok diye hata veriyor. yardımcı olursanız sevinirim

  6. admin adamın biri bana çekiliş kazandın dedi discord dan ezglobal kazandın dedi bunu attı indir aç diye çok ısrar etti bende hile sanıp açtım bi hata verdi tamam dedim hile silindi koydum klasörle beraber pc me ne olmustur bide adam ne zaman açacan die soruyodu pc me bişe yaptı sanırım önerdin bi çözüm varmı buydu link

    • bu arada internet balantısını kestim ulaşamaması için yeterlimidir windows 10 pro performance ve benim diger pc yavaş format için gerekiyo dersen atacam flash a o c üzerinden yazsam olmazmı öle atsam formatı bence spyhunter yeter diomda tanınmamıs bişe bu sanırım

          • tarıyo şuan malware taramsını açtım bumu ve pro degil şuan lisans anahtarı yada crack atarmısınız bu sitede bulamadım

          • bu direk tarıyo ben saatlerce süreceni sanıyodum kendin taraya girim c d e vardı disk erişimi izin ver dip taratıo orda uzun sürüyo

          • tarattım hızlı tarama malware taraması kendin tara yaptım başka tarama yok zaten kendin tara tam virüs taramasıydı bu siteden indirdim oyunların bazı dosyalarına virüs dedi onları silmedim gerisini sildim virüs onlara bulasmısmıdır acaba ondanmı diodu yoksa virüsmüydü onlar

          • zaten bi bu siteden indirdim oyunları heralde crack lere falan virüs dedi gibi bunlarada dedi ondan böle oldu anlaşıyolar insanlar bunları kullanmasın parayla oyun alsın die

          • bu arada o virüs Rat yada backdoor virüsüymüş ben 1 klasörü açtım 1 e 2 yi attım virüs te ordaydı açtım virüsü 2 ile virüs silindi 1 e 2 yazdım var zaten dedi silinmemiş dedim hedefteki dosyayı degistir dedim gene geri gelmedi 1 i sildim bida 1 açıp 2 yazdım düzeldi boşuna virüs taraması yapmısım

      • Admin benim bi fikrim var. Bı oyun kırıldıktan sonra bu siteye eklenirken hangi grubun kırdıgınıda [grubun adını belirtsen çok iyi olur. Bu fikrimi lütfen gözden geçir

      • reisim bu sefer android den istiyorum 😀 Boom beachi artık kırın burdan herkese diyorum sanırım bilgi doğru yakın bir güncellemede karargahı artık 23 yapıcaz ve diğerlerinin de yükseltmeleri bir tık daha yükselicek ancak supercel bunun sadece dedikodu olduğunu ve her an böyle bir güncellemeninde yolda olduğunu itiraf etti youtubede böyle bir sürü supercelin kendi seçtiği youtuberleri bizzat video çekti video yenidir :D(bunları niye dedim bilmiyorum) eğer kırılma şansı yoksa reisim buda mı Tourist bus simulator gibi olcak buda mı gol olmaycak :ddd HAYDİ GOLL GOL GOLL

  7. Dayı need for speed 2015 crack hiçbiryerde yok gerçi 2020 ye giriyoruz ama belki çıkmışdır geçti diye eklenmemiştir diye düşündüm.varm oyunun crack i varsa indircemde

  8. admin cs go ya hile yazmak istiyorum bildigin bi öğretici yazı forum video varsa atarmısın bakıp ordan yapacam yabancı da olabilir gogle çeviriden çeviririm bilmeden yapamıyomda

  9. iyi günler empire earth 1-2- paket indirdim rar dosyasını actım setup bastıgımda ‘runtime error^
    hatasını alıyorum ve yükleyemiyorum. yardımcı olursanız sevınırım

  10. merhaba admin bey Northgard online linkini atarmısınız sizin attığınız linke tıkladım ama error veriyor lütfen yeni bir link attın 🙂 bugün 2. ci yorumum bu diğer yorumum onaylanmamış

  11. kardesım yardım etmenı ıstedım gerı donus atmadın shop manager video tyconn ındırdım axe basıorum 1 tane sey var basıorum acılmıyor anlatırmısın?

  12. Arttırılmış Kategorizasyon düşünmez misiniz ? yaptığınız işt een iyisiniz elinize su dökülmez ama iyi birşey bulmak çok zor. mesela ben damdan düşer gibi gittim14k ya pc topladım oyun dünyasına girdim ve yapımları bilmiyorum pc yi zorlayacak birşey arıyorum tektek bakmak yoruyor… mesela yarışa giriyoruz hangi oyun en yenilerden yada hangisi pcyi zorlar düzeyde boyutu nasıl vb vb site tasarımını güncelleyerek bunları eklemeyi düşünmez misiniz ? cidden işkence oluyor bi yerde 😀 ama dediğim gibi elinize su dökülmez 😀 bu arada the witcher 3 ve ac odyssey bitirdim aynı ayarda pc yi zorlayacak oyun varsa önerin yani 😀 şimdiden teşekkürler 😀

  13. iyi geceler linkteki oyunu kurdum setup tamamlandı son sekmedeki directx ve diğer uygulamalr yüklediği için onları yüklemedim şuan oyunun simgesine tıklıyorum(yönetici olarak) oyun açılmıyor. ne yapabilirim ?

  14. Kolay gelsin. Dishonored definitive edition oyunu ve buna benzer oyunlarda setup bölümüne gelince , arka fonda telli bir çalgı çalan setup arayüzü var. Bu setup arayüzlerinde yükleme yaparken her defasında hata alıyorum.
    Hata ise şöyle ” Dowloand filed : sunucu adı ve adresi bulunamadı ”
    yardımcı olursanız çok sevinirim , gerçekten canımı sıkıyor.

  15. GTA 4 kurmaya çalışıyorum, kurulurken seçili tikleri kaldırdığım halde IsArcExtract tarzında bir hata ile karşılıyorum ve setup sonlanıyor. isdone ve unarc.dll yükledim fakat hatayı almaya devam ediyorum. Bu hatayı nasıl çözebilirim ?

  16. Spell Force The Order Of Dawn
    Bakalım bunu ekleyebilecekler mi 🙂 Yıllardır arıyorum internette yok belki siz işinizi daha iyi bildiğiniz için bulup düzgün hatasız şekilde eklersiniz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here