Test Drive Unlimited 2 Complete Edition İndir – Full + DLC

Test Drive Unlimited 2, heyecan dolu araba yarış oyunu sevenler için sunmuş olduğumuz repack kurulumlu bir oyundur. Serinin devamı olarak piyasaya sürülen bu yarış oyununda hız, tutku ve adrenalin duygularını yaşamaya hazır olun. 2011 çıkışlı olan bu 2.seriyi tek link üzerinden full indirebilirsiniz. Tüm DLC’leri içerir. İyi eğlenceler..

Test Drive Unlimited 2 Sistem Gereksinimleri:
İşletim Sistemi : Win XP SP2, Win Vista SP2, Win 7 windows 8 10 uyumlulukta açılır
İşlemci : 2.2 Ghz
Ekran Kartı: Nvidia geforce 8800,veya ATI Radeon HD 3870
Bellek: 2 GB
DirectX: 9
Sabit Disk: 14 GB





Test Drive Unlimited 2 PC Drive <<<< İndir
Test Drive Unlimited 2 PC Yandex <<<< İndir
Test Drive Unlimited 2 PC Turbobit <<<< İndir
Test Drive Unlimited 2 PC TORRENT<<<< İndir

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

196 YORUMLAR

  1. hocam ben şimdi indirdim kurmayı yaparken dosya yeri açılıyor ve alt tarafta data bin 1 gibi şey yazıyor ve kapattığımda kurulum iptal oluyor bunun için ne yapmam lazım

  2. Admin ben oyunu rardan çıkartamadım sürekli hata veriyodu bide oyunu kurarken ERROR 404 hatası alıyorum oyun kurulmuyor acil bakabilirmisin

  3. Admin serial key girdikten sonra bir de UNLOCK CODE istiyor, oraya ne girmek lazım? İnternette bakmama rağmen düzgün birşey bulamadım. Bi yardımcı olursan sevinirim.

  4. Arkadaşlar Oyunu Açamayanlar İçin Açıklıyorum. İlk Önce Oyunun dosya konumunu açıyoruz orda (UpLauncher) Uygulamasını Buluyoruz Onu Açıyoruz Ve ERROR #01 Hatası Veriyor O uygulamayı kapatmadan oyunun kendisini açıyoruz ve oyuna giriyor yani kısacası ilk önce oyunun dosya konumundaki uplauncheri açıyoruz sonra oyunu (UpLauncher’i Kapatmadan) açıyoruz. Ve Oluyor İyi Oyunlar 🙂

    • bende olmadı uplauncheri açıyorum error 01 hatası veriyor sonra oyunun masaüstündeki kısayolundan girmeye çalışıyorum hiçbirşey değişmiyor yine oyuna giremiyorum sen nasıl yaptın

  5. s.a usta oyunu indirip kurdum sağlıklı bir şekilde fakat anlayamadım bir konu var oyunu açtığımda söyle bir hata alıyorum Couldn’t find testDrive2.exe file in game folder bunu nasıl çözcez hocam yardım ederseniz sevinirim acıl

  6. Selam Ben Bu Oyunu Çok Seviyorum Sizin Dediklerinizi Herşey Yaptım Ama Ofline Run Game Yaptım da Exe Hatası Veriyor Almalıyım Birde Lütfen Yardım Edin C Diksine Dosya mı Kurmak Lazım Anlayamadım Sleeping Dogs Indirim Antivürüs Kapalı Ama Hala Var Diyor Siz En İyisi Video Çekin Bizde Yapalım

  7. Selam Ben Bu Oyunu İndirmek İstiyorum Ama Bu Oyunda crrack Olduğunu Söylüyor Çok Korkuyorum Daha Yeni Aldım Bilgisayarı Birde İndirmeye Çalıştımda 404 HATASI Veriyor Napmalıyım Arkadaşım Önerdi SİZİ İNŞ BİLGİSAYARIMA VİRÜS BULAŞMAZ