
Resident Evil 4 Remake İndir – Full v1.5.0.0
Çok sevilen korku oyunu Resident Evil 4‘ün yenilenmiş Remake sürümü daha çıkmadan Capcom hayranlarına özel Chainsaw yayınladı. İlk kez 2005 senesinde çıkışını gerçekleştiren ve aynı anda hem konsol hem bilgisayar ortamında deneyimleyebileceğiniz bu oyunun hikayesi, ikonik Ambush’ta geçiyor. Leon ol, modernize edilmiş oynayış özelliği, gerçek ayrıntılarla yorumlanmış grafikleriyle, hayatta kalma ve korku türün iç içe geçtiği muhteşem oyunu heyecanını tekrar baştan yaşayın! İyi Oyunlar.
Resident Evil 4 Chainsaw PC Minimum Sistem vb Gereksinimi:
– Windows 10/11/ x64 Bit
– Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1200 ++ İşlemci Hızı
– Nvidia GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 560 ++ Ekran Kartı
– Bellek vb 8 GB +RAM
– 47 GB Depo++ vb Alanı
– DX 12 ++

Resident Evil 4 Remake Yeni Link1
Resident Evil 4 Remake Yeni Link2
Not: separate wasy ve tüm dlcler içerir win11 tam uyumlu










oyunu indirdim setupu çalıştırdığımda basacak hiçbir yer yok sadece resident evil 4 yazıyor altta bir yazının beyaz ucu gözüküyor ama tıklanmıyor böyle kaldı yardımcı olabilecek var mı
klavyeden ok yön tuşuna basınız..
kral selamün alryküm oyunu indirdim cracks dosyasındaki rune bölümündeki dosyaları masaüstüne kopyalıyorum yönetici olarak çalıştırıyorum ancak oyun düzgün olarak oluşturulamadı: lisans yok diyor
aleykümselam defender açık o engelliyor.. dikkat edin
defender ne oluyor rica etsem anlatabilirmisiniz
google de defender kapatma veya karantinadan geri yükleme diye aratın.. videolu anlatım var
winmm.dll dosyasında crak yazılım olduğunu söyleyip duruyor bu yüzden başlamıyor. Dosyayı karantinaya almak yerine izin verirsem çok mu risk almış olurum.
bunu yorumlarda çokça açıkladık o crak dosyası oyun denenip sunulur güvenmiyorsanız size kalmış
arkadaşlar açılmama sorununu çözdüm rune daki dosyaları değil goldberg deki dosyaları ana dizine atıp değiştireceksiniz açılıyor oyun
ne ? abi ben anlamadım
adamsin
admin defender 1 2 kapalı rune daki dosyaları attım hedefle değiştir yaptım ama hala lisans yok diyor oyuna giremiyorum
lütfen any desk bilginizi mailimize yazın bağlanıp bakalım yanlış işlem yapılıyor veya yanlış exeden açıyorsunuz
yaw lanet ettim bir türlü açılmıo açılmıyor noluyosa artık torrent den indirdim açılmıyo oyun
altyorumu okuyup crakı yapın..
oyun açılmıyor bende
-normal olarak tıklıyorum ”oyun düzgün başlatılmadı” diyor
-dosya konumunu açarak ordan deniyorum yine aynısını diyor
ne yapmam lazım lütfen cevap verebilimisiniz
ESO 22 Mart 2026 at 15:25
Arkadaşlar oyunu kurduktan sonra _Cracks klasörü oluşuyor. Klasör içinde RUNE diye bir klasör daha var onun içindeki dosyaları ana dizine kopya değiştir yapıyorsunuz. Sonra masaüstü kısayoldan değil, oyun kurulu olduğu dosya içindeki re4.exe den oyunu yönetici olarak çalıştırıyorsunuz. Sorunsuz giriyor.
Hiç bir şekilde indiremedim bir sürü yok opera kur yok bunu uzantı ekle diye diye 20 dk dır indirtmedi oyunu.
normal linklerden indirin reklam tıklıyorsunuz
Kral dalga mı geçiyorsunuz. Siteniz üzerinden oyunu indirdik. Ama kurulum aşamasında problem yaşıyoruz. Destek olmanız açısından yorum yazıyoruz siz ise siliyorsunuz. Nasıl yapacağız bunu oyun ” Could not load steam_api64.dll hatası veriyor.
yorumları okuyun defender açıksa steam api siler o crack dosyası.
Selam admin..<3 oyun yüklendi açıyorum fakat oyun arkada çalışıyor görev çubuğuna da gelmiyor ekran da gelmiyor. Yardımcı olabilir misinnn
yönetici olarak çalıştır kankam
kanka oyunun exe sinin özelliklerine gir ordan yönetici olarak çalıştırı işaretle bende öyle çalıştı. (Ayrıca arama çubuğundan başlatma kısayolundan çalıştır)
çalıştırma yazıcaktım yanlış yazdım
oyunun exesinden özelliklere gir ordan yönetici olarak çalıştırı işaretle (hep exe den yada kısayoldan çalıştır oyunu)
bana rune klasöründeki dosyaları atabilecek var mı defender silmiş
press up unlock this screeen arkadaşlar burada ne yapıcam link atıyorlar birşeyde anlamıyom
https://www.oyunindir.vip/sik-sorulan-sorular
klavyedeki sağ taraftaki yön tuşlarından yukarıyı gösteren yere basıcaksın
Dediğn sayfanın herhangi boş bir yerine tıkla ve yukarı ok tuşuna bas yükleme sayfası gelcek
setupu açıyorum önüme (press up unlock this screeen) diye bir ekran çıkıyo.tıklasamda açılmıyor sorun ne??
https://www.oyunindir.vip/sik-sorulan-sorular
yukarı ok tuşuna basçan
admin reis orjinal oyun var bende steamda fakat sadece dlcsi lazım ordan alıp orjinale atarsam dlcsini kullanabilirmiyim senin oyunu ful indirim kendi orjinal dosyama dlcleri atsam işe yararmı ?
malesef öyle olmaz
Torrentle direkt açılıyor mu yoksa defender falan kapayıcz mı
Admin kurdum runedeki dosyalarini maine atarken birinde izin yok dedi oyun steam acıyor hala
defender kapalı olmalı.
windows defender güvenlik duvarı mı özel ağ ayarları ve ortak ağ ayarlarını mı kapatacaz
defender 1 2 koruması
Admin iyi akşamlar, microsoft defender kullanıyorum fakat tam anlamıyla bütün korumalar kapalı. Kapılarım tam anlamıyla açık. Oyunun kurulu olduğu dosyayı istisnalara da ekledim, defalarca kontrol ettim. Ardından RUNE adlı klasördeki 4 elemanı da oyunun ana klasöründekiler yerine kopyaladım. Oyuna oyunun kurulu olduğu yerden re4.exe yi yönetici olarak da çalıştırıyorum fakat yine yine ama yine
” could not load steam_api64.dll! ”
uyarısı veriyor.sitenizden yani buradan çok yorum da okudum fakat işime yaramadı ve oyuna 1 kez bile giremedim. Yardımınızı bekliyorum( lütfen defender suçlamayın istediğiniz yerden ss atarım kapalı olduğuna ve istisna ekli olmasına dair)
defender 1ve2 koruması açık mı dikkat edin açıksa açılmaz
kral oyuna basıyorum kırmızı carpılı boyle degisik bir hata aldım nasıl cozulur
https://www.oyunindir.vip/sik-sorulan-sorular
Hocam direkt linten kurarken birsürü uygulama yüklüyor bunlar nedir ve güvenilirmi
doğru linke tıklayınız..
merhaba oyunu kurdum setupu silsem sorun olur mu oyun 70gb setup 50 gb
merhaba silin..
oyunu kuramıyorum setup çalışmıyor yardım edin. Yönetici olarakta denedim ne yapmam lazımm
defender mutlak kapatıp kurun..
Selamün Aleyküm oyundaki hiç bir ayar kaydedilmiyor. Her çıkıp girdikten sonra o kadar ayarı bir daha yapmak zorunda kalıyorum bunun çözümünü bilen varmı?
AleykümSelam yönetici olarak çalıştırın..Bilinmedik
yani fitgirl sayfasinda oyle gordum re4 gold edition diye ama oradan indirmek kurmak biraz zahmetli geldi eger bu sitede de varsa butun icerikler direkt burdan indiricem.
bu zaten aynı..