Mass Effect 3: Digital Deluxe Edition v 1.05 Son Sürüm Repack Full İndir + Tüm DLC

Mass Effect 3 Oyunun’da Dünyamız çok gelişmiş ve ileri teknolojimiz sayesin’de uzayaın derinliklerine açıldık ve uzayda karşılaştığımız diğer ırklar ile iletişim kurarak dostça yaşıyoruz ve bir virüsün, salgının gelmesi sonucu bütün galaksiler tehdit aldında bizde bir kahramanı yönlendireceğiz ve bütün yaşamlarını kurtarmaya çalışacağız…

“Oyun Repack Sürüm’dür Sadece Kurmanız yeterli olacak ek crack vb… işlem gerekmiyor Keyifli Oyunlar..:)”


Mass Effect 3’Ün Minimum Sistem Gereksinimleri:

İşletim Sistem: Windows XP SP3 / Vista / 7 (32 Bit – 64 Bit)

İşlemci: İntel Core Duo 2 / AMD Eşdeğer / (1.8 GHZ)

Ekran Kartı: ATI Radeon HD 4850 / Nvidia GeForce 9800 GT / (256 MB)

Bellek: 2 GB

Disk’te Boş Yer: 20 GB   

Mass Effect 3 Drive <<<<<<<<<< İndir

Mass Effect 3 Mega <<<<<<<<<< İndir

Mass Effect 3 Tek Link <<<<<<<<<< İndir

Mass Effect 3 Torrent <<<<<<<<<< İndir


Şifre: oyunindir.vip


Türkçe Yama


122 YORUMLAR

  1. admin Citadel DLC Türkçe yama bu sitede var ben indirip kurdum yazanları uygulayarak oldu işe yarıyor bi bak istersen berki işine yarar siteye fln korsun biraz çeviri hatası var ama idare ediliyor

    https:// forum. donanimhaber .com/mass-effect-3-citadel-dlc-turkce-yama-calismasi-beta-versiyonu-yayinlandi–150011461

  2. kolay gelsin bişey sormak istiyorum citidelde personal apartment diye biyer var heralde dlc oluyor bu ama o hariç herşey türkçe oraya gidiyom ingilizce onu nasıl tr yapacam yardım edermisiniz lütfen

  3. Miranda Lawson’un kız kardesi gorevınde oyun atma sorunu çozümü ; oyundan attı yeri aklınızda tutun o kapı kısma geldinizde hiç ir düşmanı ldürmeyin adranalin gücünü kullanıp dire kapıya dogru kosun ve geçin bu şekilde geçebildim..

    • ben o göreve giremedim en son halk meydanında buluştuk bana birlik fln dedi sonra sana güveniyorum dedim gerisi yok bulamadım ne yapacağımı yardımcı olurmusun rica etsem

      • çok teşekür ederim gerçekten işinizde 1 numarasınız helal olsun bi sorun çıkınca hemen ilgileniyorsunuz ztn ben oyunlarımı hep bu yüzden sadece bu siteden indiriyorum başarılar ve kolaylık dileğimle iyi ve muttlu günler dilerim

        • son olarak bişey sormak istiyorum size ben bu siteden Dishonored 1indirdim yamasınıda yaptım ama oyunu bitirince dlc lere girdim fakat onlar ingilizceydi dlc lerin tr yaması mevcutmu acaba ?

  4. Ya admin geçen indirdiğimde burada Kumandan Shepard’a yazdığınız şiir tarzı bir yazı vardı, onu bir okuyup güleyim oyunu bitirdikten sonra diye geldim bulamadım varsa sana zahmet atar mısın ya? .d

  5. iyi günler kolay gelsin. Oyunu indirecektim ama drive linki çalışmıyor. Mass effect 2 az kaldı bitirecem size zahmet bi linkleri yenileyebilirmisiniz. Kuruyum hazır dursun.

  6. tr yama 2.1 olmasına rağmen brook ve tüm takımın olduğu görev çevrilmemiş en iyi görevlerden bide malum çevirisi tam olan yama var mı ?

    tr yama 1.00 ve 2.1 de denemiş bulunmaktayım ikisinde de o kısım çevrilmemmiş

  7. Torrentten oyunu indirdim ama kurulum yapacağım sıra oyun bana indirmede bir hata oluştu gibi bir hata verip duruyor. Çözümü var mı? Oyunu tamamen indirdim kurulum yaparken bu sorun çıkıyor. Yani oyunu nereye kuracağım falan hepsini seçiyorum ve kurulumu başlat derken bir dosya indirmek istiyor internetten.
    Hata resmi Linkte

  8. hocam merhaba oyunu indirip kurdum lakin oyunu açarken şu hatayı veriyor: failed to initialize the physics system please ensure you have an updated version of the physx system software installed hata bu hocam yardım ederseniz çok sevinirim

  9. emekleriniz için çok teşekkürler tr yama mümkün olduça düzgünü varmı acaba ingilizce olan yerler çok fazla bazı görevler tat kaçırıcı oluyor

  10. Kurulumu yaparken do not panic if it looks stuck diyip kalıyor bazen % ler değişiyor dün mesela %89 da mı ne kaldı bekledim bekledim bir türlü kurmadı bugün denedim şimdi de %28 de kaldı neden böyle oluyor?

  11. Türkçe yamayı indiriyorum ama kurulabilir bir şey çıkmıyor beyaz bir dosya var tıklıyorum neyle açmam gerektiğini falan soruyor bir yere falanmı atacam ama sanmıyorum bakabilirmisiniz bi

    • Sitedeki diğer yamaya baktım oda eski versiyon yama dlcler çevrili değil ana oyununda yarısı falan çevrili öyle yazıyor sitelerinde yamayı yapanların

  12. hocam öncelikle paylaşım için teşekkürler. bir sorum vardı. Türkçe yama buradaki mail ru linkinde yüklü yamayı mı indirip kullanmalıyız yoksa ayrıca bir konu başlığı açtığınız mass effect 3 tr yama diye yazdığınız dosyayı mı indirip kullanmalıyız?

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here