Assassin’s Creed Brotherhood Complete Edition İndir v1.03, Kendi silahlarına ve benzersiz yeteneklerine sahip olan birden fazla suikastçı arasında seçim yaparak İtalya’nın en büyük kenti olan Roma’da bulunan ölümcül düşmanlarınıza karşı mücadele edecek ve diğer suikastçılarla birlikte çalışarak açgözlülüğe ve zorbalığa son vermeye çalışacaksınız. Kardeşliğe katılarak destansı bir mücadeleye ortak olacak ve şehrin kalbini kazanmaya çalışacaksınız.

Not: kurulum repack ve sorunsuzdur.


* DLC İçeriği: *

Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Copernicus Conspiracy
Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Gun Upgrades
Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Aqueducts
Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – The Da Vinci Disappearance
Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Helmschmied Drachen Armor
Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Florentine Noble Attire
Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Armor of Altair
Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Altair’s Robes
Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Trajan Market


* Sistem Gereksinimleri *

İşletim Sistemi: Windows XP / Vista / 7

İşlemci: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo ve üstü

Ekran Kartı: DirectX 9.0 uyumlu Shader Model 3.0 ve üzeri

Bellek: 2 GB / DirectX: 9.0 / Kullanılabilir Alan: 8 GB






Turbobit <<<<<<<<< İndir

MegaUP <<<<<<<<< İndir

Google Drive <<<<<<<<< İndir

TORRENT <<<<<<<<< İndir

Türkçe Yama <<<<<<<<< İndir


226 YORUMLAR

  1. bilader oyunu driveden indirdim kurdum fakat açmaya çalışınca “uygulama düzgün olarak başlatılamadı (0xc0000142) uygulamayı sonlandırmak için tamam düğmesini tıklatın” hatası veriyo

  2. oyunu google driveden indirdim ve rar dan çıkarır ken %96 da hata diyip iptal edliyor verdiği hata dosya bozuk hatası tekrar indirdim siteden ama gene aynı hata alıyorum

  3. ISDone.dll
    An error occured while unpacking: archive corrupted!
    Unarc.dll returned an error code: -7
    ERROR:archive data corrupted (decompression fails)
    Böle bir hata geldi napıcam

  4. Ben oyunu bundan yaklaşık bir 2 ay önce kurup oynamıştım %43 ünü tamamlamıştım. Sonra şu an açıp save dosyasını seçince beyaz bir ekran çıkıyor ama sesler geliyor önceden olmuyordu. Sistem gereksinimlerini bilgisayarım karşılıyor ne yapmalıyım?

  5. oyunda hiç hata filan yok sadece win 10 ve win 8 de siyah ekran sorunu var win 7 de oynamanızı tavsiye ederim oyunun türkçe yamasını online crack bulup indirin yamayı kurulu olduğuyere kurun online crackıda kurdunuz yere atın oyun sonra fıstık gibi çalışıyo

  6. oyun indi kurdum masaüstüne geldi basıyorum açlımıyo kaç kere bastım olmuyo dosya kon umunda başka bi uygulama vardı onu açtım ekrana bi yazı gibi bişe geşio geri gidio açlımıyo yardım edermisiniz acillll!!!!

  7. Admin, bundan önce ac2’yi sizin sitenizden indirmiştim ve tüm dlc’lerin dahil olduğunu belirtmiştiniz. Ama outfit kısmında ne altair robe ne de özel medici bölümü gibi bölümler yoktu. Umarım bu oyunun dlc leri tamdır.

  8. desmond un en son da aldığı elma kısmı geçilmiyor öylesine bekliyor karakter ve arkı çalıyor ne yapmalıyım
    silip tekrardan kurdum yine düzelmedi

  9. admin oyunu indirdim kurulum ekranını geldim en son aşamaya geçince yani setup tuşuna basıyorum “ISdone.dll” hatası alıyorum. bir çözümü vardır umarım…seviliyorsunuz …..:D

  10. (0xc0000142) arkadaşlar bu hatayı alanlar system 32 klasöründe ki Winmm.dll dosyasını oyunun kurulu olduğu klasöre kopyalarsanız sorun çözülür.Bana teşekkür etmeyin gidin bir kaç hayvanın karnını doyurun.

  11. Abi oyunu indirdim uygulama düzgün çalıştırılamadı diyor neden veriyor bu hatayı sorunun çözümü nedir?
    (0xc0000142) hatası

  12. kardeşim selamın aleyküm winrar belirtilmemiş arşiv sonu dye bir hata veriyor ve içinde sadece Ass. creed Brotherhood iso dosyası var kuramıyorum ACİL yardımcı olurmusun

  13. dostum merhaba rar dosyaları var 4 tane hepsini ayrı ayrı çıkarıp mı yükleyeceğiz yoksa 1 tane yüklesek olur mu 1 tane yükleyim denedim bi hata verdi

  14. her şeyy cok iyi lakin oyun neden bennim controllerle calııısmıyyor AC 2 de controllerle oynuyodum buunda klavyeyle oynayamıyyorum duzgun yardımcı olurmusunuz

    • Reis ben bugün indirdim. İçinde part1 part2 part3 ve part4 rarları var. Ben sadece part1’in içindekileri çıkarıp setup.exe’den kurdum ve oyun açıldı. Ama şunu merak ettim ; bu part2 ve diğerlerinin içinde de setup var. Onlarda aynı oyun galiba ama niye bu kadar part koydun?

  15. Ben oyunu torrent olarak indirdim indi sorun yok ama 4 winrar dosyası indi ben bunların hepsini tek tek kurucakmıyım yoksasadece part1 kurmaya başlasam o kendi otomatik hepsini kururcakmı.

  16. oyuna girdim türkçe yama vs hepsini yaptım oyun açılıyor fakat enter tuşuna basınız diyip kalıyor bassam dahi işlemiyor yardımcı olabilir misiniz

  17. 0xc0000142 hatası alıyorum türkçe yamayı kurup içine attım ve doyaları değiştirdim ondan kaynaklı olabilirmi acaba ve çözümü varsa verebiilirmisin

  18. ADMİN TORRENT DOYASI BOZUK. EŞLER BULUNMUYOR. DİĞER LİNKLER SAĞLAM ANCAK İNTERNETİM KESİLDİĞİ İÇİN İNMİYOR. LÜTFEN TORRENT LİNKİNİ YENİLE.

  19. Hocam indirme yüzde 97.5’te kaldı.Saatlerdir böyle kapattım açtım düzelmedi.İnternetten baktığımda seed talebinde bulun falan diyoalr yardımcı olur musun?

          • vipbey ihtiyacım avrdı saol yorum yapmayı bilmiodum bu arada bu oyun böyle rg mechanicsteki gibi setup açınca indirme işlemimi yapıyo yoksa setupu açıp normal next veya ileri deyip oyun öylemi kuruluyo pek anlatamadım çünkü anlatmak zor:D

      • Ama Konuda * DLC İçeriği: *

        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Copernicus Conspiracy
        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Gun Upgrades
        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Aqueducts
        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – The Da Vinci Disappearance
        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Helmschmied Drachen Armor
        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Florentine Noble Attire
        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Armor of Altair
        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Altair’s Robes
        Assassin’s Creed: Brotherhood Complete Edition – Trajan Market

        Yazmışsınız.Yani DLC İçeriği Arasında Animus Project Yazmıyor?

    • Hocam yanlış bilmiyorsam Animus Project’ler paketlerdir ve bu yazıda dahil olan dlcleri barındırırlar. Yani sen bu siteden, bu sürümü indirerek tüm Animus Project versiyonlarını edinmiş oluyorsun.

    • merhaba tek Tek linkler’den indiriyor iseniz .rar dosyasınıd bilgisayarınızda winrar olmalı ve dosyayı açıp içerisindeki setup.exe ile kurabilirsiniz
      Repack sürüm olduğu için crack gerekmez,kurulum bitince oyuna giriş yapyabilirsiniz

  20. Oyunu Full Ayarlarda Oynuyorum Kasıyor Nedenini Anlamadım Sistemim Yetiyor

    Sitemim:
    İşlemci : İntel(R) Core(TM) i3-4130 CPU @ 3.40 GHz

    Ram : 4 Gb (Kullanılabilir 3,88)

    Sistem Türü : 64Bit

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here