Elden Ring İndir – Full PC v1.04.1


Elden Ring, 2022 oyunu fantastik bir dünyada savaşa girin büyücüler ve orklar acımasız ejderhalar gibi çok diyarda savaşa, girerek hikayenin derinine inin,oyun görsel açıdan şahane, atmosfer ve müziklerle birleşmiş en iyi temalı biraz elder az buçuk witcher bir tutam gow esintilerini bu oyundada yaşayın. video izlemeniz önerilir
akıcı ve heyecan dolu sahneler yeni ve benzersiz dövüş stili.



Elden Ring PC Sistem Gereksinimi?
Windows: 10 64 bit
Ram: 12 gb bellek.
GTX: 1060+ 3GB Amd ve üst 4 GB
Diretcx: 12 sürüm


Elden Ring >>>Torrent


Elden Rinn >>> Tek Link


MediaFire >>> Part 1


MediaFire >>> Part 2


MediaFire >>> Part 3


MediaFire >>> Part 4


Update 1.2.1


üst linkler alt sürüm


Türkçe yama v1.03.2



Torrent 1.03.2



Torrent 1.04.1


501 YORUMLAR

  1. admin 0xc0000142 hatası alıyorum crack yaptım torrent 1.04 linkinden indirdim eksik driver yada başka bir dosya yok ama bu hatayı alıyorum nasıl düzelticem bunu?

  2. palermo abi 1.04 torrent dosyasını indirdim 0xc0000142 hatası alıyorum crack de yaptım exe den girmeye çalışırken 0xc0000142 hatası alıyorum ne yapmam gerekiyor?

  3. Hocam en üstteki torrent linkiniz eski sürümü içeriyor ve içerisinde crack yok cracksiz açılıyor lakin verdiğiniz türkçe yamada oyun sürümüyle uyuşmadığı için oyun menüsü rusça iken text hatası alınıyor en üstteki torrent linkinizi 1.04’e güncellerseniz arkadaşların ve benim yaşadığım sorun ortadan kalkar

  4. sayın yönetici arkadaşlar çok rica ediyorum. torrent 1.04 versiyon indirdim. Kurulum ile bir açıklama yapar msınız. Exe dosyası mevcut değil.

      • emeklerinize sağlık. teşekkür ederim .oyun 1.04 ve türkçe olarak açtım.
        ( keşke küçük bir not düşerek oyun kurulumsuzdur . exe dosyası aramayın ,şu dosyaları değiştirin deseydiniz:) (eminim exe yok sorusu ile çok karşılaştınız ve yapamayan bir sürü kişi vardır)
        tekrar teşekkürler ve iyi çalışmalar.

  5. admin ben şu an 1.03.2 de 62.saatimdeyim 1.04.1 e geçmek için oyunu tekrar mı indirmem lazım yoksa crack dosyasını indirsem yeterli olur mu?

  6. merhaba türkçe yamayı doğru bir şekilde kuruyorum oyunu türkçe yamayı kurduktan sonra çıkan exe dosyasından açıyorum ama yazılar text_message diye görünüyor nasıl düzeltebilirim

  7. merhaba.

    şimdi bende 1.03.2 versiyonu var
    ben 1.04 versiyonu indirsem ve kursam eski save dosyam durur mu yoksa kaybolduğu için oyunu sıfırdan mı oynamam lazım

  8. Yardımcı olabilecek var mı?
    Torrent 1.04 sürümünü indirdim oyunun. Crack, Elden Ring ve steam dosyası geldi karşıma tam olarak ne yapmam lazım? Sıra ile yazabilir misiniz?

  9. hocam benim indiridğim torrent dosyası v1.02.3 olarak indi yama kurulumu yapınca Gr_menutext şeklinde oluyor hiç bir yazı yok konuyu nasıl çözeriz

  10. Oyunu olması gerektiği gibi kurdum sinematikte falan sıkıntı yok sinematiği geçince oyuna girince ekranın sağ tarafın da alt alta 8 9 tane ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 999 yazıyo. Bu neden kaynaklı

  11. selam hayırlı ramazanlar admın bey su npc kaybolma sorunu cözuldumu bıulgınız varmı yada arkadaşlardan cözen varmı hersey guızel tornetin üstüne bındınde npcler kayboluyor anlamadım

  12. Hocam oyunun v1.03.2 versiyonunu torrentten indirdim, sonra oyunu english olarak kurdum, oyuna tıklıyorum siyah ekran geldikten sonra oyundan hata vermeden atıyor. Driverlerim güncel ekran kartım rtx 2060. oyunun içindeki start protected yedek dosyanını açıyorum ama oda easy anti cheat yüklü değil diyince bende mecbur çıkışa basıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    • 1 gün araştırdıktan sonra zorda olsa buldum oyunu steama ekledim ve kolu gördü sorunsuz çalışıyor arkadaşlar faydam olursa ne mutlu bana

  13. selam öncelikle eline saglık oyun çalışıyor ama 1.2.1 versiyon diyor bunu son sürüme almak için ne yapmak lazım 1.03 için update yazan dosyayı indirip mi bir işlemler yapıcaz aydınlatırsanız sevinirim

  14. Oyunu indirdim dil haricinde bir sorun yok. İngilizce olarak indirsem de durmadan rusça olarak geliyor oyun. Türkçe yama yapıyorum bu seferde sadece blood mesage system message gibi yazılar çıkıyor. 1 haftadır ne türkçe ne de ingilizce yama bulamadım şu oyuna yardımcı olursan sevinirim

  15. Hocam oyunun eski versiyonunu indirmiştim sonra 1.3 güncellemesi gelmiş şimdi tüm dosyaları tekrar mı yüklemem lazım yoksa güncellemenin daha kısa bir yolu var mı?

  16. admin 1.03.2 indirdim oyun açılıyo ingilizce fakat türkçe yama kurunca eldenring_tr.exeye tıkladığımda bu uygulama bu bilgisayarda çalışamıyor hatası alıyorum nedeni nedir

    • Türkçe Yama’yı oyunun game klosörü’nün içine kopyalayıp öyle kurulum yap ve her giriş yapıcagında game klosörü’nün içindeki tr.exe’den giriş yap.

      • aga ben öyle yaptım ve tr.exe den giriş yaptığımda seçenekler de türkçe yazılar çıkması gerekirken değişik değişik şeyler çıkıyor. sonra bir orjinal exe ye gireyim dedim oyun rusça çıktı halbuki ben oyunu kurarken english seçeneğini seçmiştim. Bu konu hakkında herhangi bir fikrin varmı?

  17. kardeşim acık dunyada yerdeki otlar agaclar gec yuklenıyor en son guncellemıyı yaptım aynı r5 1600x rx 570 4gb 8 gb 3000 mhz ram 480 gb sdd var ekran kartı drıverım son surum

    • Dostum sistemin zaten minimum önerilen değerleri karşılamıyor. Dolayısıyla ekran kartının doğru bir şekilde renderlayamaması normal.

  18. oyun kuruldu başta ing seçmeme rağmen rusça.
    tr yama indirdim kurdum hala rusça.
    oynayamıyorum yorumlarda açıklayıcı cevap da yok bi anlatır mısınız

  19. Reis cls 64 hatası alıyorum çözümü bilen varsa yorum yazabilir mi yüklemenin yarısında cls 64 tarzı bir eror alıyorum çalışmayı durdu diyor ondan sonra kapanıyor bilgisi olan varsa çok makbule geçer

  20. Arkadaşlar İndirdim Gayet güzel sorunsuz ama acayip donuyor nededini bilen var mı GTX1660 Tİ VAR 16 GB RAM pc den oldugunu düşünmüyorum.

  21. Oyunun indiği klasörde sadece bu 3 klasör var. Crack dosyasının içindekileri ELDEN RING klasörüne attıktan sonra oyunu açmaya çalıştığımda 0xc0000142 hatası veriyor. Bu arada kurulum falan yok direkt oyun kurulu şekilde iniyor.

    • bu gelen guncellemede duzelmıs npc ler gözukuyor ben ındırdım türkce yamasını kurdum kontrol ettım torrnet ındırın npc sorunu suanlık bende yok at felan kayboluyordu altımdan suan hersey normal guzel yanı basdan ındırın herseyını

  22. Admin her update geldiğinde oyunu baştan mı indireceğiz. Bir önceki sürüm çıktığında yine yazdık, update’i ayrı paylaş gözünü seveyim. Hemen bakıyoruz diyosun çıt yok, yeni update geldimi hemen atıyorsun ama, tekrar 50-60 gb indirtme bize be admin.

  23. Merhaba hocam, 1.03.1 sürümünü kurdum yamayı da “game” klasörüne kurdum ama hala ingilizce ayrıca systemda, language kısmı da yok nedenini veya çözümünü bilen var mı ?

    • İndirdiğin zaman 3 tane dosya gelecek crack elden ring ve steam diye steam ile işin yok yapman gereken crack içindeki klasörlerin aynı isimden olanı elden ring klasöründe de var crack’in içinden onları kopyala ve aynı isme sahip klasörlere at sonra hedefteki dosyaları değiştir de.Bunu yaptıktan sonra game klasöründeki elden ring uygulamasına tıkla ve oyunu aç başka bir şey yok.

  24. Allah askına indirdikten sonra neler yapıcagımızı biri anlatsın. Crack yaptım. Anti cheat yükle diyor cracki yaptıgım halde bile anti cheate tikliyorum açılmıyor . Oyunda acılmıyor bu içindeki steam dosyaları falan ne bi anlatın cok zor birşey değil lütfen. Oyunu indirdim 2 gündür oynuyamıyorum

  25. crack dosyasının içindekileri elden rşng doyasının içinde aynı isimde olan klasörlerin içindekilerle değiştirin sonra elden ring klasöründeki elden ring dosyasını açınca oyun başlar başlamazsa steamden steam dışı oyun ekle / eldenring” yapıp tekrar deneyin

  26. Hocam arkadaşın dediği gibi easyanticheat_eos_setup açılmıyor crack yaptım start_protected_game ile açmam gerekiyor sanırım oyunu onu açınca da “Easy Anti-cheat kurulu de il” diyor

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here