https://www.oyunindir.vip/wp-content/uploads/2021/02/Valheim-indir-Full.jpgValheim İndir Full Türkçe PC v0.208.1 Viking kültürün’den ortaya çıkan tek kişilik ve 10 kişiye kadar oynana bilen açık dünya’da hayatta kalma oyunu valheim full indirin normal’de çevrimiçi çok oyunculu desteği’de bulunmaktadır, ister iseniz hamachi gibi programlar ilede kendiniz arkadaşınız ile co-op çok oyunculu olarak oynayabilirsiniz dünyayı keşif edin ve hem kara’da hem denizde dağ, taş dere tepe demeden, pes etmeden ilerleyin karşınıza çıkacak olan tehliklere karşı kenidiniz balta, kılıç, kalkan gibi araçlar ile savunup aynı zaman’da saldırıda gerçekleştirebilirsiniz keyifli oyunlar

  • Valheim Sistem Gereksinimleri:
  • Windows 7 ve üstü işletim sistemi
  • 2.6 GHz’li işlemci
  • Sistem Bellek 4 GB Ram
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX 500 Eşdeğer veya üstü
  • Oyunun Boyutu 552 MB Depolama
    https://www.oyunindir.vip/wp-content/uploads/2021/02/Valheim-PC-Crack.jpg https://www.oyunindir.vip/wp-content/uploads/2021/02/Valheim-Torrent-indir.jpg

 

Valheim İndir Oyunindir Vip Full Türkçe PC Link 1

Valheim İndir Oyunindir Vip Full Türkçe PC Link 2

Valheim İndir Oyunindir Vip Full Türkçe PC Link 3

TORRENT


139 YORUMLAR

  1. arkadasınızla oytnamak için ufak bir tiyo vereyim sizin oyunun verisonunu google ye yapıytırın misal (valheim 0.207.20 online fix) bulun indirin
    oyunu kurup fixini yapın
    steam açın steam dışı oyun ekle(Valheim (Online, without launcher) ekleyin
    oyunu açın katılın yada kurun
    güle güle kullanın

  2. Oyun Cayır Cayır Çalışıyo Mis Gibi, Ama Oyunun Zorluğu Benim Katlanamicağım Düzeye Kadar Geldi Ve Aşırı Uzak Bi Yerde Öldüm. O Yüzden Hile Açmaya Karar Verdim Ama Oyun İçinde Konsolu Açamıyorum. Normalde F5 Basınca Açılması Gerekiyo Ama Açamıyorum. Steam Başlatma Seçeneklerine -console yazmam gerekiyomuş. Onu Nasıl Yazabilirim Bu Sürüme.

    • WEMOD tavsiyemdir hem çok kolay hemde birsürü hile var içerisinde aynı şey benim başıma gelmişti öyle hallettim.Çok sinir bozucu bir durum

    • Valheim (Singleplayer, without steam) kısayoluna özelliklerine gir
      hedefte yazan yolun sonuna ekle -console uygula de oyuna gir
      oyun içinde konsolu f5 ac sonrada oraya şunu yaz devcommands
      Cheats: True diyecek hilleri kullanmaya hazır
      b tuşuna basınca tüm eşyaları açıyordu ama yeni oyun kaydında yap nolur nolmaz

  3. Hocam merhaba oyunu açtıgımda tüm untiy oyunlarında yapıyor ama bundada yapıyor oyunu açtıgımda launcherde kırmızı ünlem çıkıyor doluyor sonra birşey açılmıyor nedeni ne acaba?

  4. Arkadaşlar ben burdan indirdim, online bir şekilde oynuyorum.
    Yapamayanlar discord sunucumuza gelebilirler, orada çözeriz her türlü çok kolay çünkü yapması, virüs filan da yok biz gayet rahat oynuyoruz 4 kişi, Herkese şimdiden iyi oyunlar.
    discord – 9tn2EawNBy

  5. S ve J ‘nin kadim dostluğunu biliyor musunuz?

    S ve J’nin kadim dostluğu çok eskiye dayanır. Bir gün uzak dünyada eski zamanlarda birbirine rakip iki köy varmış. Bir köyde S ve ailesi, diğer köyde J ve dostları varmış. Bir gün iki köy arasındaki gerginlik giderek artmış. Öyle ki bu iki köy arasında ev, bahçe yakmalara kadar uzamış. İlk köyden yani S nin yaşadığı köyden bir kişi J’nin yaşadığı köye gelmiş. Bu duruma bir son vermeye çalışmış. Fakat J’nin yaşadığı köydeki halk S’den gelen kişiyi idam etmiş. Bunun üzerine J’nin yaşadığı köy savaşa hazırlanmış. İki tarafta birbirlerinin köyüne ajanlar yollamış. Savaş günü gelip çattığında ise S ailesinin adına savaşa gitmeye karar vermiş. J ise dostlarıyla çarpışmaya karar vermiş. İlk saldırıyı S’nin yaşadığı köy yapmış. J’nin dostlarından bir tanesi ise bu saldırıda ölmüş. J ve arkadaşları onun için bir cenaze bile hazırlayamamışken saldırıya geçmeye başlamış. Savaş 1 hafta sürmüş. İki köy de fazlasıyla zararda çıkmış. Kazanılanlar ve kaybedilenlerin arasında açık bir ara olduğu bu savaşın son damlaları gelmiş. J bir arkadaşı ile kalmış. S ise ailesini korumak adına hala hayattaymış. İki tarafta dinlenirken J arkadaşıyla konuşmaya başlamış. Arkadaşı ” Bu savaşı saldırarak veya savunarak kazanamayız. İki tarafın da anlaşması gerekiyor.” demiş. S ise ailesiyle konuşmuş ve J’nin arkadaşının önerisinde bulunmuşlar. Ertesi gün savaşın bitmesi gereken gündü. Bir taraf galip olacaktı. Fakat J öne çıkarak iki köy arasındaki savaşta yüksek seslerle bağırmaya çalışmış. “Savaşı bitirelim dostluk kuralım!” fakat kimse onu duymak istememiş. S ise J’nin çığlıklarına karşılık vererek ona katılmış. Savaşta iki köy de farklı köylerden iki kişinin beraber olduğunu görünce savaşı durdurmuş. Onların seslerine kulak vermişler. İki köy de verilen kayıplardan muzdarip olup savaşı bitirme kararı almış. J dostları anısına S’nin olduğu köye bir anıt yaptırmış. Bu anıt bu savaşın unutulmaması için zaman boyunca orada kalmış. İşte böylelikle S ve J’nin kadim dostluğu başlamış.

  6. buradan tekrar indirdim ama yine hiçbir sunucu bulmadı arkadaşımın sunucusuna girdiğimde yükleniyor dedikten sonra atıyor detaylı anlata bilir misiniz nasıl aynı sunucuda oynarız?

  7. Arkadaşlar ben burdan indirdim, online bir şekilde oynuyorum bizimkilerle.
    Yapamayanlar discord sunucumuza gelebilirler, orada çözeriz her türlü çok kolay çünkü yapması, virüs filan da yok biz gayet rahat oynuyoruz 4 kişi, videosunu da çekmeyi düşünüyorum ama bakalım. Herkese şimdiden iyi oyunlar.
    discord – 9tn2EawNBy

  8. Son sürüm eklenmiştir, tek linkler türkçe kurulumludur ve ssd’de bizzat denendi 25 saniyede kuruldu masaüstündeki kısayoldan giriş yapabilirsiniz keyifli oyunlar 🙂

  9. Selamlar ilk önce Ben oyunu indirdim açtım ama start game dedikden sonra oyun yükleme ekranı 10 dakika felan öyle dönüyor sadece ve oyunu oynayamıyorum yardım ederseniz sevinirim.
    NOT:(Oyun SSD’ye Yüklü)

  10. Admin bey-bayan
    oyunu kurdum sorunsuz çalışıyor ve videodaki adımları uyguladım(online fix dosyası içinde yazmışsınız ve kurulumda o şekilde gözüküyor.başka dosya bulamadım) fakat sorun şu ki topluluk sunucularının hiçbirini göremiyorum! Lütfen yardım edin.

  11. Oyun u yükledim mükemmel hiç bir sorun yok elinize sağlık fakat yükledikden 2 gün sonra yani bugün açıyorum Valheim yazısı geliyor hemen ardından kapanıyor ne yapmam gerek

  12. Admin bey selamlar,

    Online oynamak için sorun yaşayanlar için kanalımda rehber videosu yayınladım. Lütfen rica etsem konuya ekler misiniz? Dosyayı da paylaşabilirsiniz konu içeriğinde. Çok teşekkür ederim.

    Konu ve Sorun Çözüm Videom:

  13. Online ı için steam e kısayol olarak mı ekliyoruz
    eski sürümünde denemiştim ama olmamıştı steamde açılıp kapanıyodu şuan 0.143.5 i indiriyorum

  14. öncelikle oyun türkçe ayarlarda mevcut, 1gb oyun olmasına ragmen 50gb lık oyunda olmayan fizik olayları var mesela agac kesiyorsun yıkılıyorken başka agaca carpıp hasar veriyor veya onuda yıkıyor.agaçları kesipkütük halinde itekleye biliyorsunuz ayrıca suda yüzüyor.mesela evin içinde ateş yakıyorsunuz baca yapmazsanız dumanından zahirleniyorsunuz yagmur yagıyor ıslanıyor karekter yavaşlıyor envanterde agırlık var belli birkapasiteden fazla taşınmıyor ben gece gündüz oynuyorum oyun hoşuma gitti orjinali zaten 30 tl bence 2-3kişyle online cok güzel oynanır oyun halen erken erişimde tam sürüm cıkınca bazı eksiklikleride giderilirse alınıp oynanacak bir oyun umarım yardımcı olmuşumdur iyi oyunlar..

  15. sitenizi uzun zamandır kullanıyorum ilk defa bir sorunla karşılaştım oyunu indirdim ve girmeye çalıştım ilk başta logolar çıktı ardından pembe ekran çıktı yardımcı olabilecek var mı ?

  16. oyunu ındırdım bı sorun olmadı turkce yamada yaptım ama nedenını anlamadıgım bı sekılde wındows cubugu gıtmıyo windows gezgını de yenıledım yıne duzelmedı anlamadım yardım edebılır mısınız

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here