The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition İndir Full Türkçe Açık Dünyada RPG Macera DLC Update’li Oyun’da bir birinden farklı görevler yapacağız ve Çok Popüler olan serinin legendary Edition sürümüdür dlc’li ve türkçe yama ile birlikte full türkçe olarak oynayabilirsiniz Sorunsuz Repakctır sadece kurulum yapmanız yeterlidir Eğlenceli Oyunlar

 

The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition Sistem Gereksinimleri:

Windowsun XP-Vista-7-8-8.1-10 Sürümlü İşletim Sistemleri

2.0 GHZ’li İşlemci

2 GB Ram Bellek

512 MB Video Bellek Ram Ekran Kartı

15 GB Disk’te Boş Yer

Letsupload

Mega

Google Drive

Tek Link

Torrent

Türkçe Yama

91 YORUMLAR

  1. Oyunu indirip kurdum ancak oyuna girdiğimde ilk sahneyi geçmiyor vagondan asagiya kimse inmiyor oyun devam etmiyor bu yuzden ve sadece girerken ses geliyor menusunde ve oyunda en ufak bir ses yok bu sorunlari nasil cozebilirim?

  2. oyunu indirdim onu oraya at bunu buraya bırak demişsin. bir türlü kuramıyorum. setup dosyası falan da yok. normalde setup deyip oyun kurulur. anlamadım kardes. videolu anlatım falan varsa yardımcı olurmusun admin… saygılar

  3. Türkçe yama hatası alan arkadaşlar için:
    Türkçe yamayı kurduktan sonra belgelerimden my games e girip oradaki skyrim klasörüne girip skyrimprefs dosyasını açın ardından ctrl+f ye basıp launcher yazın bul diyin. Çıkan metine
    bEnableFileSelection=1
    bShowAllResolutions=1
    uLastAspectRatio=3
    bLoadLooseFiles=1
    kodlarını girin. Kaydet diyin. Skyrim dosya konumunu açın data klasöründen strings klasörüne tıklayın oradaki dosyaların hepsini silin ve launcherden oyna girin.

    Not: data filestan türkçeyama dosyasını tiklemeyi unutmayın. Ben de oldu olmayan arkadaşlar sorabilir.

  4. Daha önce oyunu burdan indirip, son sürüme kadar güncelleyip, Türkçe yamayı kurup hatta üstüne bir de grafik modları kurup, ultra ayarlarda oyunu yüzde 30 a kadar sıkıntısız oynadım. Daha sonra vicdan yapıp oyunu satın aldım şimdi bir haftadır uğraşıyorum oyunu aşırı kastığı için oynayamıyorum. Acaba bir çözüm önerisi olan var mı?

  5. Selam

    Oyunu indirdim tr yama dahil tüm kurulumları eksiksiz yaptım oyun açılıyor fakat yeni oyuna başla dediginde
    ilk sahneyi hepiniz bilirsiniz yönettigimiz karakteri at arabası içinde idam edilmeye götürüyorlar. O sahnede oyunda bug var at sekilden sekile giriyor at arabası tepetakla oluyor o sahne geçmiyor. Bu hatanın problemi nedir acaba yıllar önce oynadıgımda böyle birşeyle karsılasmamıstım.

  6. hocam nodvd içindekileri dizine atıyorum . Oyunu launcher dan açınca play butonunda kalıyor. crack içindeki başlatıncaya tıklayınca da açılır gibi olup kapanıyor . yardımcı olursanız sevinirim

      • Oyun Türkçe Yamasını DLC’ler Filan Tamamen Kurulduktan Sonra Oyunu Açtığımızda Oyun Hala İngilizce Altyazılar Filan Çözüm :

        Oyun klasöründe skyrim içinde string klasörünün içinde ne varsa silin altyazı türkçe oluyor

  7. yuklenirken zaman asimi hatasi veriyor surekli yukleyemiyorum tekrar edin diyip duruyo bir dosya icin 4 defa tekrar dedim yine zaman asimi diyip duruyor ve tekrar deyince indirdigi buyuk dosyada bastan basliyor yine hata kisir dongu yani
    yardimci olursaniz harika olur

  8. Merhaba
    Oyunda bir sorun yok dimi ? Dün indirmiştim sistemim yetmesine rağmen oyun aşırı kasıyor oynanmayacak şekilde C’ye kurdum defender hepsi kapalı durumda hiç bir mod vs de kurmadım
    Sistem: Intel(R) Core(TM) i5-2450M CPU @ 2.50GHz (4 CPUs), ~2.5GHz 8 GB RAM Nvdia 410M (1GB)
    Yapabiliceğim bir öneriniz var mı oyun hakkında low getirsem de kasıyor 60 fps göremiyorum.

    • Merhaba,sistem gereksinimleriniz yeterli gözükse dahi kullandığınız ekran kartı çok eski ve ömrü geçmiş bir kart maalesef. Güncelleme aldığını da düşünmediğim için çoğu oyunda performans sıkıntısı yaşamanız normal.Buna ek olarak skyrim her ne kadar iyi bir senaryo ve yan hikayeden oluşan çok çok iyi bir rpg oyun olmasına rağmen çok fazla bug-sorun ve optimizasyon sıkıntısı mevcut. Bundan kaynaklı olarak oyunu oynayamıyor olmanız normal.Nexus mod üzerinden unofficla pack indirirseniz sorununuz bir miktarda olsa çözülebilir .İyi eğlenceler hocam

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here