Surgeon Simulator 2 İndir Full Türkçe Online Kara Mizah’lı hayat kurtarma tıp simülatörü komedili simülasyon oyunu Torrent İndir, Repack Surgeon Simulator 2 Sıkıştırılmış Boyutu Düşük olarak indireceksiniz ve resmi türkçe dil desteği ayrıca online olarakta oynayabileceğiniz serinin 2. devam oyunudur ücretsiz olarak indireceksiniz Doktor olun ve hastalarınızı kurtarmaya çalışın keyifli oyunlar

  • Surgeon Simulator 2 Sistem Gereksinimleri:
  • Windows XP Ve üstü işletim sistemi
  • 2.0 GHz’li işlemci
  • Ram 2 GB Sistem Bellek
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GT 7800
  • Oyunun Boyutu 1.75 GB Depolama

Surgeon Simulator 2 İndir Full Türkçe Online Link 1

Surgeon Simulator 2 İndir Full Türkçe Online Link 2

Surgeon Simulator 2 İndir Full Türkçe Online Link 3

Surgeon Simulator 2 Torrent İndir Full Türkçe Online


Nasıl Online Oynanılır Detaylı Anlatım İçin Tıklayınız


  1. Surgeon Simulator 2 Nasıl Açılır?
  2. Epic Games Stor’u indiriniz, hesabınıza giriş yapınız (sahte hesap olabilir farketmez)
  3. Kütüphanenize Hello Neighbor Mod kitini ekleyin (indirmeyin)
  4. Oyunu kurunuz, masaüzerindeki kısayol’dan oyunu açabilirsiniz
  5. Oyunu yüklüyor iken Customize diyin ve tüm tikleri kaldırınız.
  6. Keyifli oyunlar 🙂

70 YORUMLAR

  1. Verdiğiniz direktifler olmuyor hocam. Customize diye bir yer yok. Hello neighbor mod kitini kütüphaneye eklediğimde de bişey olmuyor. Kimlik doğrulama başarısız. Ayrıca zipin içinde .installer diye bi klasör var o ne ayak

        • oyun güncellendi
          NOTLAR:
          • XboxLiveAuth.exe’yi kullanarak oyunu başlatın
          • Oynamak için sahte microsoft hesabı kullanın

          Not: Xbox Live Auth, yüklü .NET 5.0 x86 gerektirir.

          • Fake hesapla girdiğimde “The remote server returned an error: (401) Unauthorized.” hatası aldım. Kendi hesabımla girdiğimde de “Failed to load dll from the list. Error code: 1114 hatası aldım. Ne yapmalıyım?

          • diğer 2 madde kurdunuz mu

          • Evet .NET 5.0 x86’yı kurduktan sonra Xbox Live Auth’tan girdim ve yukarda dediklerim oldu.

          • tek yol kaldı repack var verelim dene

          • güncelledim
            – Oyuna girmek için kayıtlı bir XBOX hesabınızın olması gerekir (Sahte, ban alabilirsiniz).
            – NET 5.0 Runtime_x86’nın işaretini kaldırmayın, hesabınıza giriş yapmaya başlamanız gerekir.

          • Cidden tuhaf, sizde oluyor bende hala hata. Sahte hesapla girdim gene “Failed to load dll from the list. Error code: 1114″ hatası var. Ufak bir sorun bence dll çünkü. Eksik iniyor desek önceki indirmemde de aynı hata vardı. Zipte dll eksik olabilir mi hocam?

  2. hocam ben kiti indirdim setuptaki tikleri falan kaldırdım ama oyuna giriyorum loading ekranında bi müddet bekledikten sonra oyun kapanıyor ve beni epic gamese yönlendiriyor hiçbişey olmuyor ne yapmalı

  3. hata vermekte yazan herşeyi yapmama rağmen authentication hatası alıyorum yukarıda yazan herşeyi bir kere yaptım olmadı 2.kez yaptım tekrar kontrol ederek olmadı 3.kez denedim yine olmadı ne yapmam gerekiyor

  4. Merhabalar
    Bendede şu sorun var ama Ben gereken her şeyi yaptım . bir sonuca varamadım . Customize derken neyden bahsediyorsunuz açıklarmısınız?
    Sorunum:”vgang 3 Eylül 2020 at 17:44
    merhabalar oyuna girerken Kimlik Doğrulama Başarısız: Authentication diyor çözümü varmıdır?”

  5. Hocam oyunu indirdim *ayrıca Heloo N. mod aldım* . oyunun her şeyini yaptım fakat Hesap geçersiz diyor . customize diyorsunuz o nedir bilmiyorum .acaba dha bir detaylı söylerseniz sevinirim.

        • Surgeon Simulator 2 Nasıl Açılır?
          Epic Games Stor’u indiriniz, hesabınıza giriş yapınız (sahte hesap olabilir farketmez)
          Kütüphanenize Hello Neighbor Mod kitini ekleyin (indirmeyin)
          Oyunu kurunuz, masaüzerindeki kısayol’dan oyunu açabilirsiniz
          Oyunu yüklüyor iken Customize diyin ve tüm tikleri kaldırınız.
          Keyifli oyunlar

      • çözüm eklendi.Surgeon Simulator 2 Nasıl Açılır?
        Epic Games Stor’u indiriniz, hesabınıza giriş yapınız (sahte hesap olabilir farketmez)
        Kütüphanenize Hello Neighbor Mod kitini ekleyin (indirmeyin)
        Oyunu kurunuz, masaüzerindeki kısayol’dan oyunu açabilirsiniz
        Oyunu yüklüyor iken Customize diyin ve tüm tikleri kaldırınız.
        Keyifli oyunlar

  6. arkadaslar fixi yapın. epic games programına hello neingborn kit eklenecek . oyuna giremessiniz baglantı hatası verir. oyuznden

    epic games programına girip hello neigborn kit yazıp arayın siparişi ver diyin bedava zaten. ama yüklemeyin

    hello neingborda baslat yazacak kütüphanede . baslat diyin giriyor oyuna

    kendim 2 gündür ugrasıyom buldum 😀

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here