Subnautica indir Full v68482 + OST Update’li Son Sürüm PC Game simulasyon oyunu, Su altı macerası okyanusun derin suların da başlıyor. Bambaşka bir dünya ya geçiş yapmaya hazır olun.Yüzmeyi seviyorsanız derin okyanus güzellikleri ve bir o kadar tehlikeli su altı serüvenine katılmaya ne dersin? Değişik hisler,duygular heyecanına katılıp.

Okyanusun derin suların da yaşamaya başladığınız da zamanınız çok uzun süreli olması için derinlere yüzerek ışık,oksijen tüpü,dalış giysisi,bıçak ve diğer araç gereçleri temin edin.Su altı aracı icat etmeyi başarırsan okyanusun zevkini yaşamını daha da hissedeceksiniz. Yemek  ve su bulmak donanım edindikçe daha kolay olacak. Yaşam kozanı yaşanır duruma getirdiğiniz de okyanus doğa güzelliğine doyamayacaksınız.


  • Subnautica Sistem Gereksinimleri : 
  • İşletim Sistemi Windows Vista SP2 ve üzeri
  • İşlemci Intel Ve üzeri
  • Bellek 4 yada 8 GB Ram
  • HDD Disk 20 GB


İndirme Linki 1

İndirme Linki 2

Torrent İndir

================

İndirme Linki 1

İndirme Linki 2

İndirme Linki 3

yeni


Not: oyun kurulumu repack sorunsuz.

196 YORUMLAR

  1. Selam admin aga yeni oyun kısmı gelmedi subnauticayı oynamam için crack yapıcam ama codex klasörüne girdim hangisi onun crack dosyası bilmiyorum crack dosyasının sayısını söylermisin ve cracki nasıl yapacam?

  2. oyunda sıkıntı yok oynuyorum kaydediyorum brsy ama 1 saat oynadıktan sonra oyunu kaydedemiyorum hata veriyor hata şu oyun kaydedilmedi diyor ve dosya konumunu gösteriyor anlamdadım ne yaptıysam kaydedilmedi bende sildim cözümü nedir ?

  3. kanka kolay gelsin ISDone.dll ben bu hatayı alıyorum da dediğin yerede baktın aio runtimes diye bir program indirin demişsiniz onuda indirdim de gene aynı hatayı alıyorum kanka yaa başka bir yolu var mı acaba? Bi yardımcı olabilirmisin rica etsem şimdiden teşekkürler.

    • ISDone.dll googlede aratırmısın bunun nedeni sistemmdeki dll uygun yerde olmaması. sywo64 klasörüne atıldı mı?

  4. Oyunun son sürümü v87 olarak geçiyor.
    Bu son sürümmüdür, yani v87 mi, yoksa v67 update sürümü mü?
    Aşağıdan sürümlerine bakmanız için link bıraktım. Teşekkürler.

  5. kolay gelsin, oyunu multiplayer açan açık kaynak bir mod var adı nitrox. Sizin çalışma sisteminiz nedir pek bilmiyorum fakat kendiniz crack için çalışmalar yapıyorsanız rica etsem bu nitrox modunu crack ‘lemeyi dener misiniz ? İnanılmaz güzel olur. Şimdiden teşekkürler

        • 🙂 subnautica oyununu hamachi gibi programlar aracılığıyla multiplayer oynamamızı sağlayan bir mod var, adı Nitrox. Bu mod sadece orjinal oyun kabul ediyor. Bir önceki sürümünü crack lemişti bir site ve şimdi yeni sürümü çıktı. Bu demek oluyor ki mod gelişmeye devam ediyor. Rica etsem imkanınız var ise modu crack leyip güncel şekilde tıpkı oyun gibi bize sunabilir misiniz ? Şimdiden teşekkürler

  6. usta bu fitgirl güvenilir mi? çünkü mining olayları varmış indirmenin yarısında korkarak kapattım. Kaspersky la tam tarama yapıyorum yani öyle de içimin rahat edeceğini sanmıyorum. Virüs var mıdır. Sitenizi çok kullandım ancak şimdi bir şüphe duydum

  7. DLL hatası alanlar hata mesajındaki xxx.dll dosyasını internetteki herhangi bir siteden indirip C:\Windows\system32 dosyasına atsın ve yeniden başlatsın. Hala hata mesajı almaya devam ediyorsanız aldığınız hata mesajındaki dll’ leri de indirin. Bu bilgisayarınızın eski-yeni olmasıyla belki 10′ dan fazla bu işlemi gerçekleştirmenize sebep olucaktır.

  8. kurulum yaparken isdone.dll ve unarc.dll hatası alıyorum defender kapalı ve istediği dll dosyalarını systemwow64 attım ama hala aynı hatayı alıyorum nasıl yapıcam lutfen yardım edin

  9. 32 bit bilgisayra bu oyun oynanır mı? sistem gereksinimleri açar diyor ama, yani, açmaz bence. yinede soruyorum. bilgisayarım 32 bit ve siteye göre oynayabiliyorum, bu doğru bir bilgi mi?

  10. Merhaba.Oyunu indirdim ve yaklaşık 40 saat kadar oynadım ancak lav biyomuna indiğimde her yer karanlık oluyor hiçbir yeri göremiyorum youtube’dan felen de baktım ama çözümü yok acaba sorunun çözümünü biliyor musunuz?

  11. Merhaba admin benim oyun açılmıyor birlikte çalıştır olayı geliyor ? yani oyun bir klasörde gelmedi direkt uygulama olarak geldi ve oyunu başlatmıyor bilgisayarım

  12. Admin dostum; Bu Google driveın 24 saat kota aşıldı muhabbetine çözüm yokmu. Diğer linkler ben 70 yaşına gelince anca tamamlanır indirmeyi

  13. oyun ilk başta sorunsuz açılıyor AMA sonra bir hata vermeden bir daha açılmıyor simgesi görünüyor görev çubuğunda lakin sonra kapanıyor sizden daha güncel paylaşan site yok zaten bir çeki düzen verin derim

  14. unity hatası alıyorum 5 10 dakika oynadıktan sonra unitynin simgesi çıkıyor oyun kendiliğinden kapanıyor ve save de almıyor her şeye baştan başlamam gerekiyor çözümü nedir ?

  15. Ya Kralsınız Ne Diyeyim fakat dosya boyutunu ya ben göremiyorum ya da siteye yazmıyorsunuz. Drive dan zaten gözükmüyor. Yanılmıyorsam 3 GB ama şu işe el atsanız malum bizde internet yok. Benim aylık 3000 dakika internet (harbi 3000 dakka internet) 30 GB’ ım var onla indiriyorum. Site linkini otomatik yazdı (youtube linkini)

    👍

  16. Merhaba, oyunu indirip bilgisayara kurdum. Oyun direk Türkçeydi. Çok sevindim. Yamayla falan uğraşmadım. Emekleriniz için çok teşekkür ederim.

  17. Dalga mı geçiyorsunuz? İndirdiğimiz sürüm v61680 değil, v61056. Cloud ile indirdiğimde buglarla karşılaşıyordum. Torrentle indirdim ve umarım bir sorun çıkmaz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here