Mortal Kombat 11 Premium Edition Aksiyon Dövüş CO-OP Oyunu Repack Tüm DLC Full İndir Bu 2019 Yıl Çıkış’lı HD Grafikli Yüzlerce çeşit dövüş karakterlerin’den istediğimizi kontrol edip yönlendireceğimiz mortal kombat oyununun yeni ve şimdilik son oyunudur Mortal Kombat 11 Premium Edition Tam Sürüm Ücretsiz olarak Oynayabileceğiz ve Tüm DLC‘ler Yani Tüm Ek Paketler Mevcut Sürümüdür Bir birin’den farklı karakterlerin bir birin’den farklı ilginç yetenek ve özelliklerini kullancak yeri geldiğin’de tam vaktin’de tam zamanın’da en iyi dövüş tekniklerini uygulayıp kombo yapabileceğiz ve efsane kaliteli efektleri ile harika vakit geçireceğimiz bir oyun,Aynı Bilgisayar üzerin’den Arkadaşlarımız ile sevdiklerimiz ile ailemiz ile birlikte çok oyunculu olarak oynayabileceğiz Mortal Kombat 11 Premium Edition Repack Sürümdür Crack gerekmeden oyuna giriş yapabilirsiniz eğlenceli oyunlar

Mortal Kombat 11 En Düşük Sistem Gereksinimi:

Windowsun 788.110 Sürümlü 64 Bit‘li İşletim Sistemleri

İntel Core İ5 750 AMD Phenom 2 X4 965 2.66 GHZ’li İşlemci

Nvidia GeForce GTX 670 AMD Radeon HD 7950 Ekran Kartı

8 GB Ram Sekiz Gigabayt Bellek

61 GB Boş Alan Altmış Bir Gigabayt Disk’te Boş Yer

Torrent <———-> İndir

Oyunun Dosyaları Düştü İsteyenler Şimdilik İndirip Crack bekleyebilirler

İsteyenler Kırıldığın’da İndirebilir

226 YORUMLAR

  1. Merhabalar.Öncelkle şunu merak ediyorum oyunu indiricem ama kaldırır mı bilmiyorum.Sistemim;
    Zotac GTX 1080 ti
    ddr4 64 gb crossair RAM
    i9 9900K işlemci
    Gigabayt aurum z390 olması lazım ana kartım
    1200watt 80+platinium güç şeyim var.Kaldırırmı.
    Bu arada arkadaşım tavsiye etmişti kasaya boru falan taktık neymiş su geçiyomuş ama anlamadım.Bilen yazabilir mi?.Teşekkürler.

  2. merhaba kasif bey iyi akşamlar size oncelikle kolay gelsin bir
    maruzatım var Mortal kombat
    11 pc henuz cıkmadı biliyorum ama Steam sitesinde 129 tl karsılığında
    satılıyor oyunu satın alacam oyunu satın alırsam oynayabilirmiyim ?
    sistemim windows 10 pro geforce 1070 gtx 8gb ddr5 256 bit kart i7
    işlemci 6700 model 3500 hmz işlemci 32gb ddr4 ram 256 ssd var

  3. hadi yaaa kaç aydır bekliyoruz çıksa bi an önce çok istiyorum indirip oynamayı şimiye kadar videoları ve mobili ile yetindim 😀

  4. selam millet oyunun crack i kirilacagi yok diye o kadar bekledik nese sabir sabir gittim steam dan 124 lira bayildim aldim dlc li allah sizede hahir ede . metro exodus korsan mevcut 1003 update cikmadi vede ranger update kafam bozuk indirim olursa bunu da alcam ama milimun 150 veririm ustu fiyat enayilik kanimca

  5. OYUNA GİRİP OYANIYABİLİR MİYİZ ŞU AN Mortal Kombat 11 Premium Edition Repack Sürümdür Crack gerekmeden oyuna giriş yapabilirsiniz eğlenceli oyunlar

  6. son zamanlarda denuvo ile çıkan nerdeyse tüm oyunların crack i en geç 1 aya çıkarken bu niye böyle uzadı acaba farklı bir koruma sistemimi var

  7. Bilader bende bekliyorum bak ben edirnedeyim burda oyun satan bi abi var hep ondan alış veriş yaparım oyun ona geldi bej burdada yoktum geldim bu gün sordum geldi çalışıyor dedi oyunu 50 60 kişi almış bile amma velakin adam tatile çıkıyor 3 ay boyunca yok dükkanı kapatıyor yani alamıyorum 3 ay içinde crackte cikicak gibi gözükmüyor bende sizin gibi böyle internetten beklerim anca kolay gelsin

  8. hocam Mortal kombat X kaç ay’da crack’i kırılmıştı bence (tahminime göre) mortal kombat X ne zaman kırıldıysa ya o zaman yada ondan bir kaç ay daha geç sürebilir

  9. Arkadaşlar şu crack çıkacak mı ? Oyunu şu an indirsek oynayabilir miyiz ? gibi aynı tarz soruların 5000 defa tekrar tekrar sorulması sizce de anormal değil mi artık ? Şu klavyenizi kullanmadan önce bi mouseunuzun ortadaki dönen kısmını kullanarak aşağıdaki yorumları okuyun. Zaten sorularınızın yanıtları orada var.

  10. Her gün bakıyorum ama hâla gelmemiş sizinde elinizden geleni yaptığınıza inanıyorum fakat bir sorum olucak crack çıkarsa bu sayfada mı yazar yoksa ana sayfalarda falan mı?

  11. siteye girmediğim bir günüm bile yok
    aylardır bekliyorum ha kırıldı ha kırılcak diye,
    isyan eder oldum crack’cı alemine.
    tüm dosyalar olsa bile
    cracksız geçen günler utansın.

  12. valla kardeşim crack ne zaman gelir diye her gün girip göz atıyorum şu yapılan yorumları görünce çıldırıyorum 😀 abi adamlar cidden iyi değil galiba. sanada helal olsun uğraşıyorsun hep. Allah yardımcın olsun 😀 bu insanlardanda korusun inşallah 😀

    • Teşekkürler,Kırılınca inşallah birşey olmaz ise ilk burada oluyor notta ekledim ama bazı arkadaşlar nasıl görmüyor bende anlamıyorum 🙂

    • Aahhaha bende geçen ayın 25 inden bu yana sayfaya her gün göz atıyorum crack gelmiş mi diye hatta bir arkadaş yorumda crack kırılma sitesini de atmış ordada fena muhabbetler dönüyor. İnsanlar sanıyor ki bu sitenin admini kıracak crack ide buraya atacak. 😀 Millet admine sövüyor niye crack eklemiyorsun diye veya eklemiyeceksen dosyaları niye yükledin diye 😀 Garipler ya

      • *** misin 60 gb boşa gitti seni yüzünden install ı olmayan oyun atmış steamın dosya konumundan attım dosyaları şimdide kuyruğa eklendi yazıyor internetim yok oldu senin yüzünden madem crack beceremiyon o zaman singleplayer at ama yoook kimse oynamasın bu oyunu demi

        • Sen Ne Yaşıyorsun? Hangi Zaman diliminden geldin? diycem ama hangi zaman dilimi olursa olsun bu kadarda olmaz ya okuma yazmayı biliyorsun konuda linkin hemen yanında detaylı açıklamışım yetmemiş 60 a yakın yorum yapılmış ben görmedimde diyemessin okumasanda insanın gözü çarpıyor kırılmadı dosyaları düştü yazısına google yaz yaraıştır, boşuna dememişler ne kadar söylersen söyle,bütün bildiğin karşıdakinin anladığı kadardır öylenecek çok şey var ama boş : )

          • Anladım nereden geldiysen o siteye geri git kendinle çelişiyorsun farkındamısın : )
            ——————————
            sanane lan 19 Mayıs 2019 at 15:29
            *** misin 60 gb boşa gitti seni yüzünden install ı olmayan oyun atmış steamın dosya konumundan attım dosyaları şimdide kuyruğa eklendi yazıyor internetim yok oldu senin yüzünden madem crack beceremiyon o zaman singleplayer at ama yoook kimse oynamasın bu oyunu demi
            hem diyorsun crack yok boşuna indirdim
            —————————————–
            bundan sonra karalama yapacağın sitelere beynini ve beyninin içine bilgi düşünce herhangi bir şeyi koysanda olur yani beyninide götürmeyi unutma

  13. Admin ben oyunun torrentini indirdim oyun dosyalarını da indirdim fakat torrent den indirdiğim şey 60.2 gb dı indirdim ama içinden kurulum dosyası çıkmadı ne yapacağım ?

  14. Selam admin bey bisi daniscam simdi oyunu indirdim tamam crack yok evet ama oyunu kurmak icin setapta icinde mevcut degil dum duz dim dizlak dosyalar mevcut hani olduda crack cikti crackladik ama setup atmadan nasil olcak bu cunki oyun kurma setup yok icinde

    • Aleyküm Selam,setup.exe düşük boyutludur ve şöyle düşünelim setup.exe tıklıyoruz ve içerisindeki dosyaları doğruluyor sırası ile örnek 111.? dosyasını gördü sonra 222.? gördü sırası ile görüp kuurlumu tamamlar kırılınca o içeriği ayrı olarak ekliyeceğim ve repack sürüm ekliyeceğiz

    • Premium Edition Sürümü Tüm DLC’li : )
      Mortal Kombat 11 Shao Kahn
      Mortal Kombat 11 Frost
      Mortal Kombat 11 Kombat Pack
      Yani Hepsi Mevcut olacak

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here