Microsoft Flight Simulator 2020 İndir Full Premium Deluxe Tüm DLC‘li Yeni nesil microsoft uçuş simülasyon oyunun’da açık dünya’da ister çok oyunculu ister iseniz tek oyunculu olarak oynayabileceksiniz gerçekci fizik dinamikleri, gelişmiş oyun mekanikleri ile en ayrıntılı, en ince detaya sahip olan gerçek model olan uçakları kullana bileceksiniz en hafif uçaklar’dan, orta sınıf uçaklara, ağır sınıf uçaklara, geniş gövdeli, büyük kanatalı ve büyük motorlara sahip olan uçaklara, jetlere kadar tüm uçak çeşitini görecek, bütün uçak modellerini tanımış görmüş olacaksınız gündüzün güneşin ışığının arasından süzülün ister iseniz gece yıldızların eşliğinde uçun gerçek zamanlı canlı havanın içerisinde ilerleyecek ve pilotluk yeteneklerinizi geliştirip yükselteceksiniz ücretsiz olarak tam sürüm indirin Microsoft Flight Simulator Repack İndir boyutu düşük sıkıştırılmış sürüm ve Microsoft Flight Simulator Türkçe Yama çıkar ise eklenecektir 37 Bin’den fazla havaalanı, 1.5 milyar’dan fazla bina ve 2 trilyon ağaç gibi geniş içeriğe sahiptir keyifli oyunlar

  • Microsoft Flight Simulator Sistem Gereksinimleri:
  • işletim sistemi Windows 10-64 bit
  • işlemci:intel corei5/4460-AMD Ryzen 3/1200
  • Ram 8 GB Sistem Bellek
  • Ekran Kartı:Nvidia GeForce GTX 770/AMD Radeon RX 570
  • Oyunun Boyutu 74 GB Depolama

Ek Deluxe Uçakları Paket içeriği:
• Diamond Aircraft DA40-TDI DLC Pack Ek Paketi
• Diamond Aircraft DV20 DLC Pack Ek Paketi
• Textron Aviation Beechcraft Baron G58 DLC Pack Ek Paketi
• Textron Aviation Cessna 152 Aerobat DLC Pack Ek Paketi
• Textron Aviation Cessna 172 Skyhawk DLC Pack Ek Paketi

Deluxe Edition Handmade Airports DLC Pack Ek Paketi
• Schiphol Airport, Amsterdam (Netherlands) DLC Pack Ek Paketi
• Cairo International Airport (Egypt) DLC Pack Ek Paketi
• Cape Town International Airport (South Africa) DLC Pack Ek Paketi
• O’Hare International Airport, Chicago (USA) DLC Pack Ek Paketi
• Adolfo Suarez Madrid-Barajas International Airport (Spain) DLC Pack Ek Paketi

Premium Deluxe Edition, Deluxe Edition’daki tüm uçakları içerir ve eşsiz yani benzersiz uçak modellerine sahiptir, aslına sadık kalınarak yeniden oluşturulmuş 5 uçağın yanı sıra 5 adet daha el yapımı havaalanı eklenir.

İsteğe bağlı Premium Deluxe Edition uçakları DLC Pack Paket içeriği
• Boeing 787-10 Dreamliner DLC Pack Ek Paketi
• Cirrus Aircraft SR22 DLC Pack Ek Paketi
• Pipistrel Virus SW 121 DLC Pack Ek Paketi
• Textron Aviation Cessna Citation Longitude DLC Pack Ek Paketi
• Zlin Aviation Shock Ultra DLC Pack Ek Paketi

El yapımı Premium Deluxe Edition havaalanları DLC Pack Paket İçeriği:
• Denver International Airport (USA) DLC Pack Ek Paketi
• Dubai International Airport (United Arab Emirates) DLC Pack Ek Paketi
• Frankfurt Airport (Germany) DLC Pack Ek Paketi
• Heathrow Airport (UK) DLC Pack Ek Paketi
• San Francisco International Airport (USA) DLC Pack Ek Paketi

Microsoft Flight Simulator İndir Link 1

Microsoft Flight Simulator İndir Link 2

Microsoft Flight Simulator İndir Link 3

Microsoft Flight Simulator Torrent İndir

107 YORUMLAR

  1. Admin şu dlcler hakkında detaylı bilgi yazar mısın? Bir çok kişi indirdim dlc bulamadım yazmış ama siz hepsi var deyip tek cümleyle olayı bitiriyorsunuz. Söyleyin de rahatlayalim hepimiz.

  2. Admin programı kurdum, yönetici olarak çalıştır dedikten sonra “Your computer does not meet the minimum requirements. As a result, you may experience errors during the game” uyarısı veriyor ve siyap ekrana atıyor. Sistemim i3 9100f. Gt 1030 ekran kartı. 16 ram

  3. Indirip yukledim fakat oyunu actiktan sonra masaustune atiyor
    Hic bir hata almiyorum. Driverlari update ettim fakat hala atiyor
    Bi fikri olan varmi?

  4. Hocam merhabalar ben şimdi 74 gb gibi dev bi dosyayı indirdim okey setupa çift tıkladım bekledim sonra bana diskte yer yok dedi hocam yüklemeden önce 100gb yer açıklamada 74 gb yer yeterli yazıyor yardımcı olursan sevinirim

    • Boş yer d diskinde ise zip dosyasını d sürücüsündeki bir bölüme at. Oradan kurumu yap.
      Zaten zip dosyan d diskindeyse bile sen yinede indirildiği yerden kaldırıp başka boş bir dosyaya at ve sağ tıklayıp “Buraya Çıkart” tuşuna tıkla. Bende öyle hatalar arıyorum arada. öyle yapınca düzeliyor.

      Bildiğim kadarıyla oyun 127 gb gibi büyük bir yer kaplıyor. Tabi bu oyun sıkıştırıldığı için 100-80 arası bir boyuta düşmüş olabilir.

  5. Dostum tüm dlc ler var diye başlık atmışsın ama ben indirip kurdum ve standart sürüm çıktı karşıma. Ayrıca oyun kendini kapatıp masa üstüne atıyor. Sürücülerim de güncel.

  6. Oyun normalde server’lardan Bing Haritalar’a ulaştığı için korsan oynarken şehirler vs.’nin kalitesiz olacağından korkuyorum.Acaba bunun hakkında bilgi verebilir misiniz?

  7. Oyunu indirdim ve kurdum oyunu açınca yükleme ekranında belli bir yere kadar geldikten sonra kalıyor oyun yanıt vermiyor hiçbir şey olmuyor.Nasıl çözebilirim?

  8. merhaba ben indirdim ve yükledim çalıştırdım bu konuda hiç bir sorun yok ancak Full Premium DLC olarak Boeing 787-10 Dreamliner uçak var anladım ama en basic paket çıktı bunu yükseltebiliyormuyum

  9. eğer ultra grafik takıntınız varsa çok ultra bir şey beklemeyin.crackli oynamamanızı tavsiye ederim zaten.Oflline mod olduğu için gerçekçi dokuyu internetten yükleyemiyor oyun.Gamepass alın 5 tl.

    • Oyun gayet güzel şekilde açıldı bende fakat kaplamalar falan pek gerçekçi gibi değil bide klavyenile nasıl oynayabilirim türkçe falan biri açıklayabilir mi bu arada oyun müq hoodlum sürümü

  10. selam hocam, internette farklı bir linkten standart olanını indirdim, bu dlcler ile oynayabilmem için silip sizinkini mi yüklemem lazım? sadece dlcleri indirebileceğim bir yol var mı yardımcı olur musunuz?

  11. Oyun %69 da takılı kalıyor ve iptal edip tekrar denememe rağmen hala aynı yerde takılı kalıyor. Sorun nedir anlamadım. Sistem de 512gb Samsung 970 Pro m.2 ssd var.

    • repack boyutu 68.44 GB Normal sürüm 74 gb, 5 gb için değmez diye düşünüyorum ve repack sürümde kurulum süresi’de uzun oluyor normal sürüm partlı linkler yükleniyor 🙂

  12. Hocam oyun modelleme hafızasını internet üzerinden serverdan alıyor şimdi crack li versiyonda bi şehrin üzerinde uçarken modelleme olayı olacakmı mesela Trabzon ?

  13. Ben oyunun kırılmış versiyonunu sabahtan beri indirdim ve daha yeni giriş yaptım. Oyunda belirli haritalar açık anladığım kadarı ile türkiyeyi göremedim bir çok ülke de yok 20 tane falan ülke var sanırım en fazla

  14. Hocam çok hızlı kırılmış. Bir sıkıntı çıkmaz dimi; gerçekmi yani? Hoodlum games neden güvenelim sitelerinde rdr2 de kırılmış görünüyor ama başka yerlerde kırılmamış görünüyor.

  15. şimdi yüklesen oynuyabilirmiyim çünkü Microsoft Flight Simulator Repack İndir boyutu düşük sıkıştırılmış sürüm ve Microsoft Flight Simulator Türkçe Yama çıkar ise eklenecektir böyle yazıyorda okadar indirmeseni beklemiyelim,

  16. şimdi indirsem oynuyabilirmiyim açıklamada Microsoft Flight Simulator Repack İndir boyutu düşük sıkıştırılmış sürüm ve Microsoft Flight Simulator Türkçe Yama çıkar ise eklenecektir yazıyorda ona göre inderecem

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here