FIFA 19 indir full ultimate edition PC Game :v1.0u7 Binlerce futbolcular arasından kadronu kur fıfa 19 macerasına başla. Online maç yapma heyecanını yaşamaya ne dersiniz. UEFA Şampiyonlar ligininde yer aldığı  bu oyunda başarını göster.turnuva da maç kazanıp kupalarıda kazanıp eğlenceli anlar geçirin.ayrıca Bir çok takımların Stadyumların da maç yapma imkanını yaşamaya hazır olun.

Not: oyun cpy tarafından full kırıldı sorunsuz cracklı eklendi
repack tek linkler eklendi.
oyun 2019 kadro güncellemeli netteki en günceli hali


Fifa 19 Ulimate edition: v1.0 update 7 dlcli
ara transfer dahil.

İç saha ve deplasman maçlarının atmosferini yaşayıp.Oyuncuların topa dokunuşunu,vuruşunu,stadyumun ışıklarını,taraftarların,yedek kulübesinin grafikleri gerçeği aratmayacak kadar birebir olduğunu görebilirsin.Maça başladığında futbolcu hareketlerinin gerçeği yansıttığını görebilir,heyecanı hissedebileceğiniz bir oyun olmuş.


Fifa 19 Sistem Gereksinimleri :
Win 7 8 8.1 10 64bit
Ram: 8gb
3.1 GHZ Ve üstü




\/ YENİ \/


Turbo >>> Part 1 | Part 2 | Part 3


Google Drive >>> Part 1 | Part 2 | Part 3

Torrentle >>> indir


Not: En alttaki linkler yeni olandır
netteki update yedili tek sürüm


Sadece Update 7 İndir


Sadece Update 7 Alternatif İndir

586 YORUMLAR

  1. Oyunu indirdim setupu açtığımda ‘Runtime Error (at 44:336): Access violation at adress 00000000. Write of address 00000000.’ Hatası alıyorum yardımcı olurmusunuz?

  2. Dostum yıl 2022 ye geldim tek kişilik kariyer modu oynuyorum Beşiktaş ta başladım transfer teklifi gelmiyor hiçbir şekilde piyasa değerim 120 M Euro oldu 4 kez UCL Şampiyonu oldum 3 Kez Türkiye kupasını kazandım 4 Kez lig şampiyonu oldum GEN im 90 oldu ama transfer teklifi gelmiyor 4 yıldır defalarca yeniledim düzelmedi kiralanmak istediğim zamanda sadece 1 teklif geliyor oda adını ilk defa duyduğum takımlardan Uganda yada Nijerya ligi falan sanırım forumlarda araştırdım hiçbir yerde birşey bulamadım lütfen yardımcı olur musunuz bir tek ben mi yaşıyorum bu sorunu.

    • Dostum bunu 3.parti programla anca çözersin. Ben şahsen cheatengine kullanıyorum. İnternette bir araştır “Fifa19 CheatEngine cheat table” yaz videolarını izleyip çalışma mantelitesini öğren (ki kolay zaten). Sonra istediğin takıma transferini gerçekleştirirsin.

    • Kanka onu ben de yaşıyordum baya güzel götürmüştüm sonra tekli kariyeri bıraktım onun çözümü kulüpten transfer olmak için izin istemelisin eğer bunu yaparsan teklifler gelir bana da aynısı olmuştu baya takıntılı olmuştum artık çok skor katkım vardı forvettim ama hiçbir yerden teklif gelmiyordu.

  3. Kardeşim emeğine sağlık yorumlara baktım okadar insanın sorunlarına tek tek cevap vermişsin ilgi alakana teşekkür ederim bunun için yoruma geldim

  4. Hocam kariyer modunda boş günleri geçerken bi anda masaüstüne dönüyor ve oyun kapanıyor. Hiçbir hatada yok. İngilizce türkçe bütün forumları yalayıp yuttum ama çözüm bulamadım. Bildiğin bir çözüm var mı?

  5. Ustam öncelikle teşekkürler. Torrent indirdim kurdum hala transfer dosyası çok eski. Yani beşiktaşta negredo pepe var transfer dosyası ekli demişsin orayı anlayamadım. Ayrıca yükleme yapmam mı gerekiyor ?

  6. Oyunu yükledim Exeyi açınca oyun açılır gibi oluyor ekran kararıyor sonra kapatıyor ekran kartını güncelledim yine aynı youtube da izledim yüklemeyi ona göre yaptım crack dosyasının içeriğini setup dosyasına yapıştırdım sonra exeyi çalıştırdım sistem bilgilerim i7 8 RAM 2 ekran

  7. Tuş ayarları nasıl yapılıyor? Özelleştir – Ayarlar – Temel Kontroller kısmına geldim ama tuşlar değişmiyor sadece tuşları gösteriyor bana

  8. Yeni kısmından torrentle indirdim. Oyun açılıyor Fifa 19 yazısı geliyor yükleniyor gibi gösteriyor ama oyun açılmıyor. Öylece Fifa 19 yazısında kalıyor.

  9. Bu oyuna bir sürü güncellemeler geldi Uptade 7’den sonra halen güncellenmemiş Crack yok mu hocam? Yeni yüzler ve formalar falan geldi güncellemelerle, artık varsa eklenebilir mi?

  10. merhaba. oyun çalıştırdım fakat renk problemim var mavimsi bir tona büründü kendi görüntüsünden uzak nerede yanlış yaptım acaba yardımcı olabilir misiniz?

  11. Oyun düzgün çalışıyo hiç virüste çıkmadı mükemmel. internet yavaş 2 gecede anca indi ama kesinlikle beklediğime değdi. Admin kralsın bundan sonra oyun torrent sitesi olarak burayı önerecem tertemiz virüssüz torrent

  12. ISDone.dll an error occured while decompressing:Archive header is corrupt!
    Unarc.dll returned an error code : -14
    ERROR:this is not freearc archive or this archive is corrupt
    hatası alıyorum kurarken yardım edin defender kapalı

      • google driveda da sıkıntı var bir de sadece part 2yi turbodan veya drivedan indirsem sıkıntı olur mu? part 1 ve 3 letsuploaddan indirmiştim.

      • kardeşim bişey sorucam ya bu spiker isimlerini söylemiyor clive endesley mi ne sürekli onlar sunuyor maçı ve hiçbişe konuşmuyor oh wow dan başka bu derek rae falan onu nasıl indirebilirim sen ful yazmışsın heryere torrentten indirenler için ama hiçde ful değil yani spiker sorunu var nasıl yapıcz bunu

          • Admin yeni olanlar update 7 li değil mi? Ben yeni olan kısımdaki torrentliyi indirdim ama spiker sorunu var aynı arkadaşın dediği sorun bende de var

          • evet update 7li son sürümdür eksiksiz kuruyor iseniz direk açılacaktır,oyun denendi sorunsuzdur

  13. Yorumlara baktım ilk defa indirenler için update 7 indir demişsiniz bende onu indirdim 2 gb’lık bir dosya indi oyun açılmıyor. Bunun doğru sıralaması nasıl olacak oyunu oynamamız için tşk.

      • Omrgokce1 kankam yeni kısmından torrentle önce oyunu indir sonra da eğer istersen kadroları takımları falan güncelle update7 ile güncelleyebilirsin güncellemek istemiyorsan sadece yeni kısmından torrentle indirmen yeterli.

  14. Yeni linkten indirdim yükledim fakat yönetici olarak çalıştırıyorum ama hiçbirşey açılmıyor oyun açılmıyor yani hiçbir şekilde bir pencere açılmıyor yardımcı olurmusun

  15. oyunu indirdim kurdum amd ekran kartımı güncelledim windows defender kapalı yönetici olarak çalıştır diyorum ama oyun tepki vermiyor yardımcı olabilirmisiniz?

  16. Admin oyunu indirdim çalışıyor fakat kariyer veya oyun başı takım seçiyorum dosya kaydedilemiyor aynı sorunu kariyeri kaydederkende yaşıyorum

  17. aga torrentten indirdim ama oyun açılıyor loading ekranında takılıyo 3-5 saniye sonra sistemim yeterli ondan oldugu sanmıyorum. + birşey yapmam mı gerekti anlamadım

  18. AGA ŞİMDİ BU YENİ KISMININ ALTINDAKİ TORRENTTEN İNDİRSEM ARA TRANSFERLER VESAİRE YENİLİKLER MEVCUTMUDUR SADECE TORRENTİ İNDİRSEM EN GÜNCELİ OMU YANİ BAŞKA BİŞE YAPMAM GEREKİRMİ

  19. Harici 2gb ekran, 8 ram, İşlemci AMD Athlon™ 300U
    İşlemci Modeli AMD Athlon™ 300U Radeon ™ Vega 3 Grafik Kartı (2,4 GHz ana saat, maksimum 3,3 GHz

    Bu sistem le oynayabilir miyim

  20. Hocam uygulama üzerinden grafik ayarlarını high yapmama rağmen oyuna girince lowda çalıştırmaya devam ediyor.. yardımcı olabilir misin ?

  21. Dostum bir arkadaş indirmiş ondan alıp indirdim. Nereden indirdi bilmiyorum. Maç sonunda hep oyunda hep oyundan atıyor. Bilgisayarım oyun için yeterli. Crackfix diye bir dosya oluyormuş onu indirip kopyalamam gerekliymiş. Bu konuda yardım eder misin?

  22. Hocam yeni linkler den indiricem de oyunu, sadece update 7 indirmeme gerek yok değil mi ? bir de kadro güncellemesi yapmam gerekiyor mu yoksa güncel olarak mı indiriyorum oyunu yardımcı olursan sevinirim.

  23. İnstall kısmında Fifa 19 yazan tickli kutucuğun altında
    английский yazan yeri işaretleyin rusçada ingilizce demektir ,
    русский olanı işaretlerseniz dil rusça olur.

  24. Torrentle indirdim 1 saate filan indi kurarken ingilizceyi seçmeme rağmen rusça kuruldu oyun Nasıl TR ye çeviricem içinde en -setup ıso dosyası var içeriğe erişilemiyor diye hata veriyor. sistemimle alakalı değil sistemim çok sağlam.Yardımcı olursan sevinirim dostun

  25. iyi günler oyunu yeni partlardan 3 part halinde indirdim fakat kurdulum yaptım masaüstünde gelen fifa 19 klosörüne basıyorum ama oyunu açmıyor yardım edermisin lütfen

  26. Grafik ayarlarından sadece çözünürlüğü değiştirebiliyorum. Diğerlerini de değiştirebiliyorum ama oyuna girince hiçbir fark olmuyor, yine lowda açıyor grafikleri. Bunu nasıl çözebilirim?

  27. Oyunu Dye kurdum 1 kez girip oynayabildim artık tepki vermiyor açmaya çalıştığımda hiçbir şey başlatılmıyor güvenlik duvarından falandır diye onuda kapattım ancak hala aynı

  28. oyunu torrenle indirdim.fifa 19 by xatap a tıklıyorum.ardından setupa giriyorum runtime error cannot ımport EXTRACTFILENAME yazısı geliyor. E ye yüklemiştim belki ondandır dedim sildim birde C ye yükledim gene aynı

  29. kurumulu yaptım pc bütün güncellemeleri yaptım ekran kartını güncelledim yönetici olarak açıyorum giriyor gibi oluyor siyah ekran çıkıyor oyundan atıyor ne yapmam lazım

  30. merhaba kolay gelsin son daki torrenti indirsek sonra en alttaki linki indirip oyun klasörüne yapıştırsak sorun olurmu çünkü torrentte spiker çalışmıyor diyor herkes sorun var diyor aydınlatabilirseniz sevinirim

  31. yeni versiyonu torrent ile indirdim ama transfer güncellemeleri yok. Eski versiyon bu. Acaba yanlışını mı indirdim diye kontrol de ettim. Eski torrent de zaten kırık.

  32. Hocam ben de ps 4 kolu varda oyunda harfler a b falan xbox kola göre ben x üçgen yuvarlak falan nasıl yapabilirim yani bi program falan var mı yardımcı olabilirmisiniz ? Bu oyun için değil pc oyunlar için genel olarak yani, fifa da olursa iyi olur tabi.

  33. selamun aleyküm hocam ben lets uploadddan indirdim 3 part olarak sağlıklı bi şekilde çıkardım dosyaları fakat upload7 buna uyumlumu bi yardımcı olabilir misiniz? ve upload 7 yi nasıl kurmam lazım

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here