Fifa 2018 Full indir – Update 2,PC Windows PS4 XBOX Android Xbox 360 PS3 çıkartılmış belki en iyi fifa 18 oyunu,pes 18 geçerek rekor satışlar yapan,Fifa 18 İcon edition repack günell,son sürüm olarak siz spor sever için öneririz 2 kişilik oynanabilen 4K Kalite ile uyumlu fifa 18 torrent veya tek linklerimizden ücretsiz indirin sorunsuz denenmiştir.


Game Oyun Adı: Fifa 2018-18

Oyunun Çıkış Yıl/Tarih:29 eylül 2017

Oyunun Türü: Spor Futbol 3D

Language Dil: İngilizce Multilanguage Türkçe

Serial Key: Tam Sürüm

Platformu: Bilgisayar PC

Crack Varmı: Evet CODEX

Dosya Sıkıştırma: Winrar

Oyunun Boyutu: 23 GB

Oyunun Kurulumu: Repack Fitgirl

Oyun EK Dlc Paketi: Var TÜMÜ

Yapımcı: EA

Trainer Hile Varmı: İçermez ek indirilebilir


Sistem gereksinim

İşletim Sistemi: Windows 7 8 8.1 10 x64 bit için
İşlemci: Intel i3 6300T Intel i3 4340 / Intel i3 4350 ve daha üstü
Ram Bellek: 8GB
video: 2 gb
DirectX: 11
Disk HDD: 46 GB

Kurulumda: Güvenlik Yazılımlarınızı kapatın ve setupu açıp next basıp kurunuz



Turbobit <<<<< İNDİR
Tek Link <<<<<< İNDİR
Tek Link 2 <<<<<< İNDİR
Partlı <<<<< İNDİR

Torrentle <<<<< İNDİR

86 YORUMLAR

  1. Merhabalar hocam oyunu indirip kurdum fakat oyun açılırken ilk yükleme ekranında kalıyor 2 yıl önce bilgisayar sıkıntısız açıyordu oynuyordum yardımcı olabilir misin

  2. Sayın modlarımızın izni olursa ISdone.dll hatasına kendi bulduğum nacizane bir önerim var. ISdone.dll hatası ram/hdd yetersizliği kaynaklıdır. Limit 2gb use seçerseniz yükleme başında bu sorun ortadan kalkar. Bende öyle oldu.

  3. admin setup kuruyo dowloand yapıyo cye kuruyo fifa 18i ,içinde fitgirl ,quicksfv ve bikaç bişi var setup normal kurma yerine geliyo zaman falan bişi yazıyo ardından ISDone.dll adlı şey ”it is not found any file specified for
    ISArcExtract diyo finalization eekranına gelip kapanıyo??

  4. setupu kurarken D:\Games\FIFA 18\_Redist\vcredist_x64_2012_x64.exe sistem belirtilen dosyayı bulamıyor diyor tamam dedikçe bi kaç defa çıkıyo ardından finalization yerine geliyor ardn-ından bi kaç defa aynı yazı çıkıyo ardından kapanıyo kapatmadan önce bilgisayara baktım fifa 18 klasörünün içinde fitgirl falan filan vardı tamam deyince hepsi birlikte gitti (herhangi bir şey yapmam mı gerekiyordu ben inen zipin içindeki setupu direk indirdim)

  5. admin oyunu indirdim setup başladı %72.2 de durdu ve temp13 bulunamadı diye hata verdi 2 kere denedim ikisindede virüs programi kapalı idi… Bi sıkıntı çıkarmı ?

  6. OYUNU YÜKLEDİM SETUP INDA TEMP 13 BULUNAMADI DİYE HATA VERDİ VİRÜS PROGRAMMIM KAPALIYDI BİŞİ OLURUMU OYUN YİNE DE AÇILIRMI CEVAPLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ?

  7. the journey 3. bölüm sonunda yolculuğu kayıt etmek için internet gerek diyor devam a tıklıyorum giriyor sonra sezonu bitirdiğim için yenilikleri söylüyor en sonunda anasayfa ve ultimate team’a yönllendiren 2 buton var 2 sinede tıklıom 2 side the journey den başka bir yere yönlendirdiği için çıkıyor ve kayıt etmiyor
    isterseniz fotoğraf atabilirim

  8. hocam oyunu indirdim kurdum bazen açılıyor bazen ronaldo ekranında kalıyor açıldığında ise kariyer modundan atıyor yardım eder misin?

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here