Dawn of Man İndir Spiritual- PC Game Türkçe v1.2.1b Final Spiritual- Son Sürüm : İnsan topluluğuna liderlik etmeye başlamaya hazırmısın.Kavim de diyebiliriz.İlkel yaşamdan başlayarak yavaş yavaş bir şeyleri keşif ederek,buluş yaparak günümüz teknolojisine ve hayata doğru yol alıp.Hayatta kalarak liderliğini en güçlü en kararlı ve en verimli bir şekilde sürdürebileceğin kaliteli bir oyun ve bu oyun’da yani…hayatta kalma oyunu

Dawn of Man,Senin liderliğindeki bu kavme araştırarak yenilikleri öğretip,zanaat’ı öğrenin,oyunda avlanmayı ve Güçlü olman için lider olduğun kavminde bilinçli ve güçlü olması gerekiyor.Göç ederken yolcuk boyunca zorluklarla mücadele edeceksiniz.Karşına düşman kavimler çıkacak onlarla savaşman gereke bilir.Liderlik yaptığın kavme dövüşmeyi göstermelisin savaşı kazanmak istiyorsan en önemli unsurun savaşmayı bilen güçlü ekibe sahip olmalısın.Çevrende tek olmak istiyorsan yolculuğun boyunca kavmin ile  hayatta kalmalısın.

Sistem Gereksinimleri :Dawn of Man

İşletim Sistemi Windows 7 – / 8 – / 10 –  / 64 Bit

İşlemci Intel core ve üstü

Bellek 4 veya 8 GB Ram

Disk: 2 GB

Letsupload

Cloud

Google Drive

Yandex

Mega

Torrent


Türkçe Yama İndir

Alternatif Türkçe Yama

Türkçe Yama İçin Utku dochimedo2019-Okan Ve Sarah Kardeşlerimize

Teşekkür Ederiz…Eğlenceli oyunlar..: )

77 YORUMLAR

  1. türkçe yamayı belgeler dawn of man strings klasörüne attım olmadı dosya konumunda strings dosyasının için de ru_ var oraya attım hedefteki dosyayı değiştir falan gelmedi silip attım yine olmadı alternayif ve diğer türkçe yamayı da denedim olmadı

    • Yusuf Final derken son çıkan sürüm güncelleme geliyor ise hemen güncelliyoruz yama için yoruma göz atabilirsin yamayı hazıralyan arkadaşımız steam link mevcut oradan son durum öğrenebilirsin %100 yamayı atar ise konuya ekleriz %70 civarında

  2. hacı giriyorum setup tıklıyorum kurulmuyor hata falan veriyorum herşeye next diyorum dedikten hemen 1-2 saniye sonra yok 553 yok 554 yok dll falan diyor dediği dll yi indirdim attım system32ye yine çare bulamadım hacı bi yardımcı olsanız?

    • sistemin’den kaynaklanıyor, Sunduğumuz ” all in one runtimes ” Sitede mevcut indirip kurun bilgisayarı yeniden başaltın antiviriüs ve güvenik duvarını devre dışı bırakıp oyunu kurun ve oyunun keyfini çıkartın : )

      • Dediğiniz programı indirdim kurdum. Çalıştırdım yüklemeleri yaptı. Yeniden başlattım bilgisayarı ve denedim ama aynı sorunla karşılaştım.

          • dosya adı ile alakalı olabilir mi oyunindirvip-1.bin olarak görünüyor bunun ilk halini verebilirseniz adını değiştirip deneyeyim.

          • Mümkünse o dosyanın ilk adını verirseniz değiştirip yükleyeyim yeniden indirmeyeyim oyunu 🙂

          • Alper denedim olmuyor : D , Boyut düşük zaten kısa sürede iner
            ama yine’de yazayım elamigos

    • Hatayı çözdüm. oyunindirvip-1.bin dosyasının adını elamigos-1.bin olarak değiştirince sorun ortadan kalkıyor 🙂
      Düzeltip yeniden upload ederseniz ya da bunu paylaşımda belirtirseniz aynı hatayı yaşayacak arkadaşlara büyük faydası dokunacaktır.

      • bazı videolardan gördüğüm kadarıyla Türkçe yama iyice gelişmiş yenisini atma şansınız yok mu steam den alıp atacak arkadaş varsa

        • Cengizhan yorumlara’da göz atabilirsin arkadaşlar’dan yamayı atan oldu video hazırlayan oldu detaylı anlatan oldu sağolsunlar yeni sürümünü’de atarlar ise ekliyip,güncelleyeceğim

        • Steamden oyuna sahip olanlar %82lik yamayı atarlarsa aynılarını yaparak oynayabilirsiniz. Sanırım bunun içinde steamden oyuna sahip olan birilerine ulaşıp özelden sormanız gerek. Tabi o linki buraya da atarsanız müthiş olur.

  3. şimdi denedim video sunu izleyip aynılarını yaptım hem 1.3 hemde 1.0 da denedim menüler hariç

    diğer yerler hala ingilizce emeğinize teşekkürler

    • Daha durum %70 zaten yamayı yapan arkadaş bugün akşam veya yarın akşam %100 versiyonunu yayınlayacağını söyledi ha eğer yamayı yapmada sıkıntı oluştuysa bilemem bunu yamayı hazırlayan arkadaşa sormak lazım. Türkçe yama %100 olduğunda yine biri atarsa hemen eklerim videonun açıklama kısmına.

  4. emekleriniz için teşekkürler fakat crakli sürüm için dil dosyası klasörünü bulamadım bunun hakkında bilgi verirseniz sevinirim

    • Merter Arkadaşlar sağolsun türkçe yama yapmış ama steam’den indirilebiliyordu oyuna sahip olanlar bir diğer arkadaşımız’da yamayı indirp link atmıştı konuya ekledim oyunun dil dosyalarının olduğ yere atıp deneyebilirsin

  5. Türkçe yama indirmenin yolu var steamde oyunu olan kişiye steam dosyaları içinde 1671815238 sayısını aratmasını söyleyin o klasörü bir siteye yükleyip size atsın. Atölyeden sahip olmayanlar indiremiyor çünkü. Alan arkadaşı varsa ve bir siteye yüklediyse bana da linkini atın pls.

    • Kardeş dediğin klasoru rarladım yukledim ama nasıl kullanılıyor crackli versiyonda bu konuda yardımcı olursan sevinirim 🙂 oyunu geri iade edicem bende simdi :))

        • Merhaba. Biraz uğratım fakat buldum. (My documents) Belgelerim/Dawn of man klasörü içerisine “Strings” adlı bir klasör açıyoruz. Sonra bu arkadaşın paylaştığı klasörün içindeki dosyaların hepsini kopyalayıp o Strings adlı klasörün içerisine yapıştırıyoruz ve Türkçe oyun içerisindeki language bölümünden seçilebiliyor. Herkese iyi oyunlar.

        • Yapmak isteyenler için bir rehber videosu çektim. isterseniz burada paylaşabilirsiniz. Yalnız linki ben kendim mega sitesine yükledim. Çünkü bu linkte beni oku yazısından falan kafaları karışır diye düşündüm.
          Türkçe yama linki : Konuda
          Video linki : Konuda
          Merak etmeyin içinde bu siteye yönlendiriyor.

  6. teşekkür ederim kardeş çok makbule geçti 🙂 bu arada oyunu indiren arkadaşlar oyun martta satışa çıkıyor. bu oyunu parasını verip satın alın. gerçekten desteklenmesi gereken güzel bir oyun.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here