Darksiders 2 İndir – Full Türkçe + Update

Darksiders 2 – Ganfire Games stüdyosunun yapımcılığını üstlendiği Aksiyon tabanlı Macera oyunu 2015 yılında THQ Nordic şirketi tarafından piyasaya sürülmüştür. tek oyunculu, kumanda desteği ve 50 adet steam başarımı bulunan, her şeyin korktuğu ama hiç bir şeyin kaçamadığı efsanevi süvari olarak, yenilenen içerik ayarları, düzenlenmiş görsel grafik özellikleri ve uzun süren oynama saati ile keyif dolu anlar yaşayacağınız RYO oyununu hemen indirip oynamaya başlayabilirsiniz. İyi Eğlenceler

Darksiders 2 *Sistem Gereksinimleri*

Bellek: 4 veya 8 gb / Kullanılabilir Alan: 13 gb ram

İşlemci: iki çekirdekli 2.0 GHz Intel Core veya AMD ve üstü

Sürüm: 9.0c / Ekran Kartı: Nvidia 9800 GT 512 mb ve üzeri

İşletim Sistemi: Windows XP / Vista SP1 / 7 / 8 / 10 / 64 bit


Darksiders 2 Google Drive — İndir

Darksiders 2 Tek link — İndir


Darksiders 2 Torrentle — İndir


TÜRKÇE YAMA

44 YORUMLAR

  1. Merhaba. Oyunu dediğiniz gibi kurdum güncelledim crackledim ve türkçe yamasını yaptım. Oyun sorunsuz açılıyor ve oynadığım oyunu kaydedip çıkıyorum. Tekrar oyunu açtığımda kaydettiğim oyuna tıkladığımda ekranda karakteri gösteriyor ve öyle duruyor açılmıyor. Kaydettiğim oyuna tekrardan giremiyorum. Oyun bilgisayarımda bulunan tek diske C ye kurulu. Yardımcı olursanız sevinirim. Kolay gelsin.

  2. Admin Bey Türkçe Yamayi Laç Kez Kurmayı Denedim Fakat Dosya Bulunamadı Hatası Veriyor Dosyaları Tarattıgım Zaman Da Dlc Pack15 Hatasi Veriyor Munel Yapıyorum Gine AYnı Yardımcı Ola Bılırmısınız? Teşekkurler

  3. Merhabalar oyunu yükledim, türkçe yamayı kurdum. Oyunu oynadım buraya kadar sorun yok. Fakat oyunu kaydedip çıktıktan sonra tekrar kayıtlı dosyaya girmeye çalışıyorum. Burada tuşlara basmamı söylüyor ama hiç bir tuş burada işe yaramıyor. Her seferinde oyuna yeniden başlamam gerekiyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim. Teşekkürler.

  4. hocam ben bu oyunu steam dan satın aldım ama bi turlu turkçe yapamadım bursan indiricem şimdi turkçe olsun diye ama bu sizdekinde tüm dlcler mevcutmu steamda dlc de mevcut değil ben dlcleri oynamadım o yuzde tekrar oynamak istiyorum lütfen acıklayıcı bi bilgi verirmisin indirince türkçe mi iniyo dlclerin hepsi mevcutmu türkçe inmiyosa nasıl türkçe yapıcam

  5. media.pak hatası alıyorum tr yama kurulurken normal de dıger oyunları kurarken bu tür hatalar ile karşılasmıyordum sorunun çözümü varmıdır ?

      • hocam ben hala anlamadım. tr yama nerede var. torrent dosyasını indirip çalıştırdığımda içeriği gözüküyor zaten orada tr yama görünmüyor. alttaki aynı konuda sorduğum yoruma bunda var yazmışsın, bu yoruma da ayrı sundum yazmışsın. Hangisi doğru? Ha torrent paylaşımında yok diğer linklerde varsa o ayrı. Çünkü yine geçen size yazdığım gibi bu paylaşımda da torrentin boyutu farklı, öteki linklerin boyutu farklı. Bir tek letsupload çalışıyor. Ondaki boyut 8.65 gb, torrentin boyutu 8.20 gb. Aradaki fark yamanın mı bilmiyorum, açıklama bekliyorum. Malum o linklerin içeriğine tıpkı torrentte olduğu gibi indirmeden bakma diye bir iözellik yok. Hem bir de şu paylaşım var darksiders 2 ile alakalı
        https://www.oyunindir.vip/oyun-indir/aksiyon-oyunlari/darksiders-2-deathinitive-edition-indir-full-turkce.html
        bu sayfadakinde tr yama sunulmuş misal mega linkiyle boyutu da 10 mb.
        Ama o paylaşım bu paylaşımla uyumlu bi sürüm mü, eski mi yeni mi farklı mı bilmiyoruz ki. Bu konuyu ondan aylar sonra açtığınıza göre en günceli bu diye yorumluyorum. Ama yanlışsa düzeltin beni lütfen.
        Oyunun eksiksiz tam ve en güncel hali için o konudan mı yoksa bu sayfadan mı indirmeliyim? Eğer bu sayfadansa torrentteki 8.20’lik mi doğru yoksa letsupload linkindeki 8.65 gb lık dosya mı doğru. Eğer letsupload doğruysa torrenti yenileyin lüfen, bana torrent lazım çünkü. Ve tr yama nın da paylaştığınız linkler içinde gerek torrent, gerek öteki linkler (letsupload filan) mevcut olduğundan emin olarak indirmemi söyleyin. Ya da içlerinde yoksa şuraya bir tr yama linki koyun lütfen, çok bir şey tutmaz upload etmeniz, kaç mb olur ki? Ha eğer oyunun en güncel halini burdadan indirin ama tr yama olarak öteki konudakini kullanabilirsiniz, uyumludur derseniz de ona göre davranalım.

        Lütfen net hedefe yönelik olarak “oyunu şu konudaki, şu linkten şunu indirin” ve eğer tr yamayı da ekstra indirmemiz gerekiyorsa da “onu da şuradan şu linkten indirin” diye nokta atışı yapın kafalarda karışıklık olmasın. Ve mümkünse bu net hedef öteki linklerden ziyade torrent linki olsun. Eğer torrentler hatalı, eksik, yada en güncel halleri değilse yeniledikten sonra onu indirmemi söyleyin

  6. hocam bunda tr yama var mı? Bir darksiders 2 paylaşımı daha var sitede ama en güncel ve full olanı bu herhalde doğru muyum? darksiders 2 diğer paylaşımda tr yama koymuşsunuz ama buna uyumlu değil mi acaba? eğer uyumlu değilse ve sonradan piyasaya tr yama düştüyse onu da ekler misiniz lütfen?

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here