Call of Duty: Black Ops Collection Edition  Son Sürüm Türkçe Repack Tüm DLC Lan Online -LAN OFFLİNE Çok Oyunculu FPS’li Savaş Strateji Ve Aksiyon Oyunu Full İndir Bu oyun’da hemen hemen hepimizin bildiği harika bir seri gerçek savaşlara dayanılarak hazırlanmış gerçek hikayelerden esinlenilmiş ve bizlere gerçekci savaş,aksiyon deneyimi yaşatacak bir oyun soğuk savaş ortasındayız özel ve elit yani yetenekli bir birlğin askeriyiz ve bizlere verilen zorlu görevlerin üstesinden gelmeye çalışacağız lan özelliği ile birlikte aynı modem net üzerin’den arkadaşlarınız ile birlikte co-op online olarak oynabileceksiniz oyun sıkıştırılmış sürümdür düşük boyutlu ve final sürümdür ücretsiz olarak direkt hızlı tek linkler’den indirip oynamaya başlayabilirsiniz Eğlenceli oyunlar

 

En Düşük Sistem Gereksinimi Call of Duty Black Ops:

İşletim Sistemi: Windowsun 788.110 Sürümleri

İşlemci: İntel Core Duo E 6600 AMD Phenom X3 8750

Ekran Kartı: Nvidia GeForce 8600 GT ATI Radeon X 1950 PRO

> 256 MB Video Bellek <

Bellek: 2 GB – İki Gigabayt RAM

Disk’te Boş Yer: 11 GB – On Bir Gigabayt Boş Alan


Drive <—–> İndir

Mega <—–> İndir

Tek Link 1 <—–> İndir

Letsuplpad <—–> İndir

Torrent <—–> İndir

Şifre: oyunindir.vip

Türkçe Yama


LAN OFFLİNE Oynama dahil.

74 YORUMLAR

  1. Hocam sizin söylediğiniz adımları yaptım yine olmadı sürekli ”Steam” hatası alıyorum. Çözümü varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Oyunu yaklaşık 3, 4 defa silip yükledim. Olmuyor insanlık hali sinirleniyor insan. Lütfen yardımcı olun

    • İlk Öncelikle Antivirüs ve güvenlik duvarınızı sistem dışı arka planda çalışan herhangi bir yazılım var ise Kapatlamısınız Bunun İçin Windows + R Tuşu gelen arama ekranına msconfig yazıp enter tuşuna basınız Hizmetler Sekmesine geliyoruz ilk önce sol alt kısımda Tüm Microsoft Hizmetlerini Gizle Kutucuğuna Tik İşareti Ekliyoruz Ve Sonra Tümünü Devre Dışı Bırak Butonuna Tıklıyoruz Yan Sağ Tarafındaki Sekme’de Başlatma Sekmesinde’de Tümünü Devre Dışı Bırak Tıklıyoruz Ve PC Yeniden Başlatıp oyunu c diski x86 dizini seçip kurmanız yeterlidir Çook detaylı analtım için
      PC OYUNLARI NASIL İNDİRİLİR – KURULUR VE ÇÖZÜMLERİ ?
      bölümündeki adımları uyuglayıp kurabilirsiniz

  2. Merhabalar ben sizin sitenizden çok memnunum en sonda bu oyunu indirdim ve sorunsuz çalışıyor.
    Benim sizden bir isteğim olacak Mlb 2k16 oyununu bulma şansınız varmıdır ? Şimdiden teşekkürler.

  3. Yahu üşenmedim bütün yorumları okudum ilk baştan beri adamlar diyor ki abuk subuk yazılar + steam hatası veriyor ne yapmalıyım diye admin saçma sapan “oyunu full yapmalısın” diyor daha sonra nasıl fulll yapılır sorusuna “oyun zaten repack neyi full yapacaksın” diyor. Amk oyunu açılmıyor işte kimse açamamış herkese aynı saçma hatayı veriyor çözümüde yok.

  4. Yav birader oyun Rusça’dan başka dile çevirilmiyor. Boşu boşuna indirdik senin yüzünden. Bir daha da senin sitenden hiçbir şey indirmeyeceğim.

    • kimse boşa indirmez..

      oyun klasörünün içindeki localization içine giriyoruz ve en üstte rusian yazan yeri english yapıp kaydediyoruz eğer kaydedilmior engellendi şeklinde hata alıyorsanız localization u kesip masaütüne yapıştırın içindeki her şeyi kopyalayın ve yeni bir metin belgesi açıp içindeki her şeyi yeni txt klasörüne yapıştırın ve russian yazan yeri english yapıp yeni txt klasörünü oyunun içine atın artık oyun ingilizce ve tr yama yapılabilir

      • Hocam çok teşekkür ederim hep hata verip duruyordu sildim yeniden yükledim sorunsuz şekilde rusça çalışıyordu oyun steam_emu daki russian yazısını english yaptım bide bu localization içindekini english yaptım oyuna girdim ingilizce oldu ardında türkçe yama yükledim çok güzel bir şekilde oyunumu keyifli bir şekilde türkçe oynuyorum. Allah senden razı olsun. sayfanızı çok beğeniyorum… 🙂

  5. daha önce bu siteden defalarca kez oyun indirdim ve 10 yıldır torrent crackli oyunlar kullanıyorum daha önce dil problemlerini bir şekilde çözdüm fakat bu oyunu ingilizce olarak kurmama rağmen ne oyun içi ne oyunun yüklü dosya ayalarından ingilizce dahi yapamadım yapmayı başaran bir anlatırsa süper olur

      • ben steam_emu yu denemiştim yine denedim fakat olmadı hatta normal ingilizce sürüm videolarında altyazı aktif etme bölümü dahi oyun içinde settingste yok rusça oyun update falan yok mu bunu güncelleyebileceğimiz

        • oyun klasörünün içindeki localization içine giriyoruz ve en üstte rusian yazan yeri english yapıp kaydediyoruz eğer kaydedilmior engellendi şeklinde hata alıyorsanız localization u kesip masaütüne yapıştırın içindeki her şeyi kopyalayın ve yeni bir metin belgesi açıp içindeki her şeyi yeni txt klasörüne yapıştırın ve russian yazan yeri english yapıp yeni txt klasörünü oyunun içine atın artık oyun ingilizce ve tr yama yapılabilir

  6. Oyunu kurarken ilk menüde dil seçeneği çıkıyor rusça-ingilizce. İngilizce seçilmesine rağmen oyun rusça olarak kuruluyor ve birdahada dili değiştiremiyoruz. Bi açıklama yapın nasıl değiştirecez bu dil seçeneğini resimli yada videolu anlatım yapın.

  7. Yahu ne İngilizce Ne türkçe oluyor yapıyorsunuz birşey adam gibi anlatın şunu saçma saçma cevaplar vermişsiniz Ayarlardan İngilizce yapın diyorsunuz rusca ayarlara dahi giremiyoruz. Yokmu Şunu ingilizceye cevirebilecek anlatacak biri

    • mert sakin ol. düzgün yardım iste. oyunun kurulu klasörde steam emu.ini veya steam _.ini dosyası olur not defteri ile açın
      ve language:english yapıp kaydedin.. bu ardından tr yamayı kurun

  8. HOCAM OYUNU İNDİRDİM STEAM HATASI VERİYOR ŞİMDİDEN SÖYLEYİM VİRÜS PROGRAMI KULLANMIYORUM WİN DEFENDER KAPALIYDI FORUMDA OYUN KURMA DEDİĞİNİZ YERİDE OKUDUM FUL YAPMA DOSYALARI DİYORSUN AMA İNEN OYUN KLASÖRÜNDE YOK NASIL YAPACAZ

  9. ya su repack oyunlar ınasıl full yapıyoruz yazmıyor yazmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    oyunu kurdum şu lanet olası steam hatası veriyor nasıl full yapıcam

    • eren önce edepli ol üslübuna dikkat et repackı full yapamassın oyun zaten full crack gerekmiyor
      kuramıyor iseniz pc oyunları nasıl kurulru bölümünde çok detaylı analtımı mevcut

    • torrentmi yamamı? kontrol edip sunuyoruz ilk önce oyunu iniglizce olarak kurunuz veya oyun içi ayarlardan ingilizce yapnız sonra türkçe yamayı uygulayınız

    • Kurulum sırasında ara yüzde английский iniglizce mevuct değilmi? ilk önce ingilizce kurunuz sorna türkçe yamayı uygualyabilirsiniz

  10. Geri Dönüş için Teşekkür Ederim BgamerT5 Adlı Bir Dosya ile Sorunu çözdüm . Aynı Sorunu Yaşayabilecek Arkadaşlar için ( BgamerT5 ) Klasörü içindekileri kopyalayıp Oyunun Kurulu Oldugu klasöre Yapıştırıp Sorunu Çözüyoruz … Oyun Sorunsuz Çalısıyor Paylaşım için Teşekkür Ediyorum …

  11. Selamün aleyküm oyunu indirdim fakat masa üstünde olusturulan kısa yolundan ( Black Ops (Launcher ) oyuna girmek isterken ”information” ( New GameID was Generated! ) uyarısı cıkıyor Tamam Diyorum.Baska bir panel cıkıyor Rusça . Bu Panelde Ne Yapılması Gerekiyor Anlayamadım Oyuna Giriş Yapamıyorum Yardımcı Olursanız Sevnirim Teşekkürler .

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here