https://www.oyunindir.vip/wp-content/uploads/2020/10/age_of_empires_iii_definitive_edition_age_of_empires_3_definitive_edition_indir_full_turkce.jpgAge of Empires 3 Definitive Edition Full Türkçe Yeniden düzenlenmiş HD Grafikli askeri strateji savaş oyunu Age of Empires III Definitive Edition Türkçe İndirin, resmi türkçe dil desteği içeren 3D Savaş oyunun’da aynı zamanda tarihsel savaşlara atılacak ordularınızı çeşitli taktikler ile yönlendireceksiniz ve krallığınızı geliştirip yükseltmek için mücadele vereceksiniz yenilenmiş hali ile oynayacaksınız, ve yeni içerikler bütün ek paketler dlc pack’ler dahildir keyifli oyunlar

  • Age of Empires 3 Definitive EditionSistemGereksinimleri:
  • Windows 10 x64-64 bit işletim sistemi
  • işlemci: intel core i3-2105 veya AMD Phenom II X4-973 – 3.1 GHz’li
  • Sistem Bellek 8 GB Ram
  • Ekran Kartı: Nvidia GeForce GT 430-AMD Radeon HD 5570
  • Oyunun Boyutu 33 GB Depolamahttps://www.oyunindir.vip/wp-content/uploads/2020/10/age_of_empires_iii_definitive_edition_age_of_empires_3_definitive_edition_indir_full_turkce_repack.jpg https://www.oyunindir.vip/wp-content/uploads/2020/10/age_of_empires_iii_definitive_edition_age_of_empires_3_definitive_edition_indir_full_turkce_torrent.jpg https://www.oyunindir.vip/wp-content/uploads/2020/10/age_of_empires_iii_definitive_edition_age_of_empires_3_definitive_edition_indir_full_turkce_www.oyunindir.vip_.jpg


Age of Empires 3 Definitive Edition Seçenek1
****
Age of Empires 3 Definitive Edition Seçenek2


TORRENT


107 YORUMLAR

  1. oyundan atma sorununa çözüm
    **************************

    arkadaşlar oyunu burdan indirip indirmediğimi hatırlamıyorum ama benim indirdiğim arşiv içerisinde “fg-11.bin” adlı dosyanın alternatifi vardı. onu kullanarak kurdum ve oyundan atma sorunu düzeldi.

    detaylı anlatacak olursak eğer “fg-11.bin” adlı dosyayı yenisiyle değiştiriyoruz ve oyunu öyle kuruyoruz..

    burdaki anlatımın içerisinde bahsettiğim dosya mevcut mu bilmiyorum ama isteyen olur diye upload ettim. alttaki linkten indirerek değiştireceğiniz dosyanın yedeğini alarak deneyin..

    https:// yadi. sk/d/u5KWe02G2fzn0A

    bendeki oyun fitgirl repack olan sürüm. ben bu şekilde çözdüm. iyi oyunlar..

  2. admin kaç kişi oyundan atmayla sıkıntı yaşamış aynı sorunu bende yaşıyorum hala yardımcı olmamışsın bu siteden belki 30 belki 40 kere oyun indirdim yapmayın böyle lütfen bu arada siz söylemeden söyliyiim her şeyim güncel

  3. S.aleyküm 2 gündür bu oyunla uğraşıyorum iyi güzel kuruluyor ama oyunu acınça hikayeyi yüklerken hiç hata vermeden atıyor. Tüm yorumları okudum adminlerin dediklerini yaptım ama fayda etmiyor yanı arkadaşlar oyun hatalı bir sıkıntı var. Her şey uygun her şey güncel adminde çalışıpta bizde çalışmaması çok ilginc…

  4. masaüstü bilgisayar kullanıyorum, yüksek seviye bileşenlere sahibim(asus, ryzen, nvidia, corsair vs). bileşenler güncel yazılıma sahip. oyun sorunsuz kuruldu, hikaye modu açıldı. senaryo seçildi. oyuna gireceği sırada yapılan yüklemede uyarısız oyundan atıyor. çeşitli uyumluluk denemeleri yaptım hepsinde aynı sonuç. hani bir uyarı verse çözümünü araştırırım bu yorumu yazmama bile gerek kalmaz ama siz de bi araştırın derim admin arkadaşlar.

      • anlıyorum deneyip oyunları buraya yüklüyorsunuz ama yorumları okuyunca aynı sorunu yaşayan kullanıcı sayısı bir hayli fazla. siz bu sorunlara karşılık “semih denendi, ahmet denendi, mehmet denendi” gibi baştan savarcasına cevap mı verirsiniz? güzel bir site işletiyorsunuz, bence bu tarz şeylerin biraz üzerine düşün. bu siteden çok ciddiyim en az 30 oyun indirip oynamışımdır, az çok anlarım bilgisayardan ve hiç sorun yaşamadım(yaşadıysam da çözümlerini kendim bulurum) ama şu oyuna takıldım çünkü hata var çözüm yok. soruyoruz cevap yok. hatanın bi kodu yok kendimiz çözelim. neyse, hadi kolay gelsin.

        • semih oyunun güncellemesi yok ben 1909 windowsta denedim, siz gider v2004 denerseniz ben nasıl çözeyim ?
          istediğiniz yerden indirin gene aynı sorun çıkacak

  5. Driverimi güncelledim ancak hala hikayeye girecekken oyundan atıyor. Menü kısmında ise siyah ekran sorunu var ekran kartım Radeon 535 ve Vega 3 neler yapabilirim? Teşekkürler.

  6. Öncelikle iyi günler oyunu sorunsuz ram kutucugunu işaretleyerek kurdum ve ekran kartı ayarlarını yaptım yani ayırdım kısacası daha sonra driverlarımı güncelledim fakat oyun açıldıktan sonra campaing veya skirmish girdigim vakit yükleme ekranı sonunda hata bile vermeden kapanıyor sorun nedir acaba

  7. hocam ben oyunu kurdum oyuna yönetici olarak başlıyorum sorun yok ama hikaye modu veya herhangi birine girdimde yükleme ekranı doluyor sonra oyun kapanıyor sorun nedir yardımcı olur musunuz

  8. Admin temp/0.bar da takılıyo setup 1 saat bekledim ciddi ciddi olmadı kpatıp açtım baştan başlattım gene aynı yerde 1 saat bekledim gene olmazı torrentten indirmiştim

  9. Admin sürümü yenileyelim lütfen defenderi kapatıp kurulum yaptığım halde oyunun ana menüsünde şehir yerine siyah ekran geliyor ve savaşa giremiyorum

  10. Oyunu sorunsuz hatasız yükledim oyun açıldı ancak harita seçip oyuna girdiğimde bi anda masaüstüne atıyor ve hiçbir hata vermiyor sebebi nedir nasıl çözebilirim ?

  11. Rica etsem Crack dosyasının linkini ayrı koyabilirmiyiz ? Anlayışınız için teşekkür ederim , Çok mutlu olurum , Emeğinize sağlık.

  12. Oyunun kurulumu sırasında hata veriyor. Chrome falan kapatıp kurun demişsiniz ama zaten hiçbir program açık değildi kurulum sırasında. Ayrıca bir arkadaşa da dll indir demişsiniz. Acaba sorun ondan mı diye düşünerek dll indirmeye çalıştım internetten ama bulamadım. ne şekilde aratıp bulabilirim dll dosyasını? Bu iki sorunu cevaplarsanız sevinirim, birçok kişiye çözüm olacaktır. Teşekkürler emeğiniz için.

  13. Oyunu kurduktan sonra “uygulama düzgün olarak başlatılamadı 0xc0000142” hatası alıyorum internetteki bütün yolları denedim olmadı. yardımcı olur musun ?

  14. Oyunu kurarken 2.30 saatte yüzde 45 oluyor ve bir anda hata veriyor boşuna mı yükledik bir çözüm var mı ? download error diyip kapanıyor . Yer bakımından yada sistem bakımından herhangi bir eksiklik yok hatta fazlası var bu arada.

  15. oyunun 5-6 saat gibi sürede yüklenmesi normal midir
    yüzde 40 a iki buçuk saatte gelebildi. indirmeden bahsetmiyorum setup un yüklenmesinden bahsediyorum

  16. Hocam elinize sağlık.. Arkadaşla Lan üzerinden oynayabileceğimiz oyun önerileriniz var mı yazarsanız çok memnun olurum teşekkürler.

  17. hocam oyunu indirdim yönetici olarak çalıştır diyorum oyun açılmıyor herhangi bi tepki vermiyor ekran gelmiyor yardımcı olun lütfen help.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here